بازنشری 30 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مهم نیست چه کسی در ترکیب قرار بگیرد/ نبود استادیوم به ما لطمه می‌زند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج ابتدا در خصوص میزان آمادگی‌اش در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و از آمادگی بدنی خوبی برای شروع لیگ برتر برخوردارم.

وی افزود: در تمرینات به هماهنگی نسبی رسیده‌ایم ولی کمی زمان‌ خواهد برد تا از نظر تیمی به شرایط ایده‌آل برسیم. ما به تازگی دوران سخت بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ایم و طبیعی است که فعلا در هماهنگی آرمانی نباشیم ولی خدا را شکر در این مدت سه بازی تدارکاتی انجام دادیم که خیلی کمک کرد تا بازیکنان از هم شناخت خوبی پیدا کنند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره قرعه تیمش در هفته‌های ابتدایی نیز خاطرنشان ساخت: فرقی نمی‌کند با کدام تیم‌ها بازی کنیم به نظر من مهم این است که لیگ را خوب و پرقدرت شروع کنیم تا در اواخر لیگ از نظر امتیازی به مشکل نخوریم.

وی تیم امسال تراکتورسازی را قدرتمند دانست و اذعان داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشد. مطمئنا در قرارداد هیچ بازیکنی هم قید نشده است که در همه بازی‌ها فیکس باشد مربیان تاکتیک دارند و باید از همه نفرات موجود در تیم استفاده کنند.

این بازیکن در مورد قرار گرفتن در ترکیب اصلی تراکتورسازی تأکید کرد: مهم نیست چه کسی در ترکیب قرار بگیرد چون فقط و فقط موفقیت تراکتورسازی مهم است.

نوری در پایان در رابطه با بلاتکلیفی ورزشگاه خانگی تراکتورسازان در برگزاری دیدارهای نخست، تصریح کرد: این موضوع صد در صد به تیم ما لطمه خواهد زد. ما در دو سه هفته اول در خانه بازی داریم و طبیعی است که امتیازات مهمی برای ما خواهند بود و از طرفی نبود هوادار تاثیر بسزایی دارد و به نفع تیم حریف است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *