استانی 03 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولین یک‌بار برای همیشه راهِ توهین به مردم آذربایجان را ببندند/ در کنار مردم ایستاده‌ایم و اهانت روزنامه “طرح نو” را به شدت محکوم می‌کنیم

به گزارش آوای ورزقان، به دنبال انتشار مطلبی توهین آمیز در روزنامه محلی “طرح نو” به سراغ سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا رفتیم تا در این باره گفت‌وگویی با وی داشته باشیم.

فرمانده سپاه عاشورا به خبرنگار آناج گفت: اکنون به نظر حقیر بهترین زمانی است که باید به اذهان عمومی یادآوری کنیم، حافظه تاریخی مردم ایران مملو از رشادت، شجاعت و ایستادگی مردمان آذربایجان است؛ حافظه تاریخی ایران، آذربایجانی‌ها را به عنوان مردمانی غیور، شجاع، مقاوم و محب اهل بیت(ع) می شناسد.

وی افزود: ما باید مستند حرف بزنیم، تاریخ یک مردم نشان دهنده مشخصه های اجتماعی، دینی و فرهنگی آنهاست؛ حال یک فرد حماقت به خرج داده و به مردم غیرتمند آذربایجان توهین کرده است؛ سپاه پاسداران به عنوان فرزندان این ملت و سپاه عاشورا به عنوان فرزندان غیور آذربایجان و آقا مهدی باکری به عنوان تبلور غیرت آذربایجان همیشه در کنار مردم بوده اند و این‌بار نیز در کنار مردمند.

این رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مجموعه سپاه عاشورا توهین روزنامه مذکور را به شدت محکوم کرده و از متولیان امر می خواهد سریعاً با نشر اینگونه مطالب برخورد نموده و یک‌بار برای همیشه راه توهین به مردم غیور آذربایجان را ببندند.

گفتنی است روزنامه طرح نو در تاریخ سی‌ام تیرماه طی مطلبی با تیتر “هفت خوان رستم” داستانی را از شاهنامه روایت کرده بود که در آن کلماتی زننده و توهین آمیز به کار برده شده بود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *