تولیدی 04 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شرکت ملی مس ایران برای احداث بزرگراه خواجه ـ ورزقان کمک کند

به  گزارش آوای ورزقان، محمدصادق پورمهدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید ورزقان، با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: مسئولیت تمام  مسئولان استانی و شهرستانی برای برداشتن گام‌های موثر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان بسیار سنگین است.

وی تمرکز فرمانداران برای تحقق اقتصاد مقاومتی را خواستار و تلاش تمام دستگاه‌ها برای تحقق این امر مهم را ضروری برشمرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توان به دنیا نشان داد که بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ و با تکیه بر توان داخلی می‌توان کشور را اداره کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ورزقان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بسیاری نظیر معادن طلا و مس و گردشگری آن طور که باید توسعه نیافته است، افزود: فرماندار جدید باید با استفاده از طرفیت‌های موجود شهرستان برای توسعه شهرستان با همکاری و هماهنگی دیگر مسئولان شهرستانی تعامل کند.

وی توسعه متوازن شهرستان را وظیفه یک فرماندار دانست و افزود: اقدامات خوبی برای تسریع در روند احداث بزرگراه خواجه ـ ورزقان صورت گرفته که برای شتاب بیشتر در روند احداث این پروژه نیازمند کمک‌های نماینده شهرستان برای تامین اعتبار پروژه از شرکت ملی مس ایران هستیم.

پورمهدی توسعه معادن شهرستان، احداث سد حاجیلار از محل اعتبارات آب‌های مرزی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری برای توسعه صنعت توریسم در شهرستان را ضروری برشمرد و خواستار توجه ویژه فرماندار جدید شهرستان نسبت به این موارد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *