تولیدی 04 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دولت یازدهم فرصت‌های شغلی زیادی را در ورزقان از بین برد

آوای ورزقان: دولت یازدهم فرصت‌های شغلی زیادی را در ورزقان از بین برد

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید ورزقان، برخورداری از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی را از خصوصیات بارز مردم این شهرستان عنوان کرد و اظهارداشت: باید نقاط قوت موجود در شهرستان تقویت و نقاط ضعف برطرف شوند تا شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان باشیم.

وی با اشاره به نا‌امنی‌های ایجاد شده در منطقه از سوی استکبار جهانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی اکنون در سایه راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های مسئولان ارشد نظام با کمترین هزینه موفق شده اقتدار خود را حفظ کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اقتصاد را یکی از اساسی‌ترین مشکلات مطرح در کشور دانست و خاطرنشان کرد: افشای فیش‌های حقوق نجومی موجب بدبینی مردم شده‌ که دولت باید با اعتمادسازی در بین اقشار مختلف مردم از توانمندی‌های آنان در جهت رفع موانع اقتصادی کشور استفاده کند.

علیزاده با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی با جلوگیری از خام‌فروشی محقق می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه وزرات صنعت معدن و تجارت در ۲ سال اخیر با اقدامی بر‌خلاف برای تحقق اقتصاد مقاومتی طرح‌های توسعه معدن مس سونگون را متوقف کرده است.

وی افزود: با توقف طرح‌های توسعه معدن سونگون توسط دولت یازدهم عملاً شکل گیری صنایع پایین دستی مس در شهرستان را متوقف و فرصت‌های شغلی متعددی که می‌توانست در سطح استان شکل بگیرد محقق نشد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *