استانی 10 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیرایشگرهای تیغ زن و پسران مُدپرست !

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، جوانان همواره متفاوت بودن را می‌پسندند و تمایل دارند در نگاه عموم خاص به نظر آیند، این امر نیز شرایط خاص خود را دارد و در مقوله‌های گوناگونی می‌تواند نمایان گردد.

یکی از مواردی که پسران خیلی به آن اهمیت می‌دهند مدل مو است و حاضرند برای آن پول‌های گزافی را پرداخت کنند، مثلا در همین شهر تبریز پیراینده‌هایی هستند که حسابی از این طریق پول به جیب می‌زنند و درآمدهایی از جنس دریافتی‌های نامتعارف دارند.

هرچند اتحادیه این قشر برای تمام اعمالی که یک پیرایش‌گر انجام می‌دهد نرخ تعیین نموده‌ لکن آنان قیمت خودشان را دارند و مشتری‌هایشان نیز خاص است، در طول روز بچه پولدارهای تبریزی به این پیرایش‌گاه‌ها که تعدادشان نیز کم نیست مراجعه می‌کنند و برای مدل دادن به مویشان بالای ۲۰ هزار تومانی را می‌پردازند؛ حالا شما فکر کنید تعداد مراجعین آنان روزانه چقدر است.

آنچه که جالب توجه است مدهایی است که این دسته از افراد در آلبوم خود دارند و برای هر کدام نیز نام خاصی را نهاده‌اند، اگر دغدغه‌مندان به این نوع سلمانی‌ها که در نقاط اشرافی‌نشین شهر قرار دارند مراجعه نمایند به صحت این ادعا پی می‌برند و از نزدیک مدل‌هایی را می‌بینند که تا چند سال پیش در فیلم‌های آمریکایی شیطان‌پرستان با آن شکل و شمایل ظاهر می‌شدند.

در این شهر مسئولین مربوطه یا نمی‌‌خواهند برخی مسایل را ببینند یا اینکه می‌بینند و چیزی نمی‌گویند اما هرچه که هست جوانان در دام عده‌ای سودجو افتاده‌اند و به بهترین شکل ممکن تیغ می‌خورند.

باید از این دسته از پیرایشگرها پرسید شما طبق کدام بند قانونی و با اجازه کدام مسئول برای اصلاح مویی که نرخ آن کمتر از ۱۰ هزار تومان تعیین شده است، بیش از ۳۰ هزار تومان می‌گیرید و اجاره مغازه را نیز از مشتری دریافت می‌کنید؟

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *