استانی 15 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیام جانشین فرمانده سپاه عاشورا به سیدحسن نصرالله/ قادری: پاسداران انقلاب اجازه نمی‌دهند وقایع تلخ نهضت مشروطیت تکرار شود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، علی قادری بعد از ظهر امروز در سومین کنفرانس از نهضت مشروطیت تا انقلاب اسلامی با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رصد مسیر حرکت انقلاب و استفاده از تجربیات نهضت‌های گذشته برای پاسداری از آرمان‌هاست، اظهار داشت: چرا رهبران نهضت مشروطیت به شهادت رسیدند؟ نهضتی که با مشروعیت آغاز گشت عاقبت سر از دیگ استکبار درآورد و باید به این مسایل توجه شود تا از تکرار آن ممانعت به عمل آید.

وی افزود: پرودگار با هیچ قومی عقد اخوت نبسته است، اگر همراهی با مسیر ائمه و جامعه در همان راه مشخص‌ شده توسط حضرت امام که مشی ولایت‌ فقیه است ادامه پیدا کند، شاهد اوج حرکت انقلاب اسلامی خواهیم بود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا اشرافی‌گری را زنگ خطری برای مسئولین دانست و ابراز کرد: جایگاه ولایت فقیه در قانون اساسی مشخص شده و استکبارستیزی جزو آرمان‌های این انقلاب است، لذا سپاه پاسداران از جایگاه رهبری و آرمان‌ها حراست کرده و اجازه تکرار وقایع تلخ مشروطه را نخواهد داد.

وی بیان داشت: عده‌ای در داخل بر خلاف فرمایشات امام و رهبر انقلاب در خصوص استکبارستیزی عمل می‌کنند، این اشخاص باید بدانند که اگر مسیر امام را ادامه ندهیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

گفتنی است؛ قادری در این مراسم با قرائت پیامی به زبان عربی خطاب به سید حسن نصرااله آمادگی مردم آذربایجان‌شرقی برای همراهی نیروهای حزب الله لبنان را خاطرنشان کرد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *