استانی 24 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آموزش و پرورش قربانی ناعدالتی در نظام پرداخت شده است/ با مدیریت صحیح منابع دولتی مشکلات حوزه آموزش را رفع می‌کنیم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، مسعود پزشکیان در جلسه جوار مدیران کل منطقه یک آموزش و پرورش کشور نا عدالتی را اصلی ترین چالش در نظام پرداخت حقوق و دستمزد دانست و اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از قربانیان بی‌عدالتی در نظام پرداخت است.

وی اضافه پرداخت پرسنل آموزش و پرورش در مراکز درمانی و خدماتی را منافی با قانون ارزیابی کرد و افزود: پرداخت هرگونه هزینه اضافی از سوی قشر آموزش و پرورش به هیچ وجه مورد قبول نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تامین منابع مالی دایمی برای آموزش و پرورش را از جمله چالش‌های پیش روی مجلس دهم عنوان کرد و بیان داشت: سعی داریم با مدیریت صحیح منابع مالی دولتی نسبت به بهبود وضعیتی آموزش و پرورش اقدام کنیم.

وی بهبود وضعیت مالی آموزش و پرورش را منجر به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: برای این منظور کارهای اصلاحی باید از خود آموزش و پرورش شروع شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم، تخصیص منابع مالی برابر با کارکرد پرسنل را از جمله‌ی اقدامات اصلاحی مورد نیاز آموزش و پرورش عنوان کرد و اذعان داشت: امیدواریم این اقدامات با جدیت بیشتری توسط خود وزارت انجام شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *