اسلایدر 26 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

باشگاه مس سونگون متعلق به مردم ورزقان است/پیش پرداخت بازیکنان روزهای آینده پرداخت می‌شود

آوای ورزقان: باشگاه مس سونگون متعلق به مردم ورزقان است/پیش پرداخت بایکنان روزهای آینده پرداخت می‌شود

محمدرضا کافی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه مس سونگون ورزقان امروز در اولین مصاحبه خبری خود بعد از مدیرعاملی به خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، گفت: دفتر باشگاه با هدف توجه به زیرساخت‌ها و سرمایه گذاری روی رشته‌های دارای استعداد در شهرستان فعالیت جدی خود را به این جهت که باشگاه با مالکیت شرکت ملی مس و متعلق به مردم ورزقان است شروع کرده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان در ادامه با اشاره به حواشی اخیر تیم فوتسال این باشگاه اظهار داشت: تیم توسط سرپرست قبلی باشگاه بسته شده و با توجه به اینکه آقای نجفی به جهت بیماری در بیمارستان بستری بودند و جانشین باشگاه نتوانسته بود امور محوله را به نحو احسنت انجام دهد با نظر هیات مدیره و بر طبق اساس نامه‌ باشگاه که بایستی یکی از اعضای هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه باشد این مسئولیت به بنده واگذار شد.

وی افزود: مسئولیت باشگاه از زمان بازی تیم فوتسال با شهرداری ساوه به بنده واگذار شده است که با توجه به وجود آشفتگی در باشگاه سعی کردیم بدون توجه به حواشی و در نهایت آرامش اوضاع تیم را سر و سامان دهیم.

کافی از پرداخت، پیش پرداخت بازیکنان تیم فوتسال طی روزهای آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: تمامی امکانات و شرایط مد نظر کادر فنی بر اساس استانداردهای فدراسیون فوتبال مهیا شده و اینکه چه نتیجه‌ای در پایان فصل به دست خواهد آمد به همت بازیکنان و کادر فنی بستگی دارد.

وی گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های باشگاه بدون هرگونه انحراف و بر اساس چارچوب و ساز و کار شرکت ملی مس و با هدف تلاش برای تحقق منافع عمومی مردم منطقه صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه مس ورزقان در پایان این مژه را نیز به ورزشکاران بومی شهرستان داد که در صورت توانمندی و دارا بودن استعدادهای لازم مورد حمایت باشگاه در تیم‌های اصلی قرار می‌گیرند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *