شهرستان 19 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اقتصاد مقاومتی ضرورت جامعه است/خرید کالای ایرانی بهترین راه مشارکت در حمایت از تولید داخلی

به گزارش آوای ورزقان اختتامیه جشنواره استانی زن و اقتصاد مقاومتی با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید شروع گردید.

در ابتدامجتبی صادقی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ورزقان به حاضرین در سالن خوش آمد گفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مسعودمهدوی امام جمعه شهرستان ورزقان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم (ص) و ولادت حضرت امام صادق (ع) ، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی حسنه و الگوی بشریت معرفی کرد و اشاره به این که اقتصاد مقاومتی ضرورت جامعه است و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پیگیر این موضوع مهم می باشند و در این مورد توصیه اکید به دولت تدبیر و امید دارند.

وی خاطر نشان کرد:که چاره تمام تحریم ها و فشارهای اقتصادی امروز ، اقتصاد مقاومتی است و نقش زنان در اینجا به اندازه مردان و حتی بیشتر است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان ضمن اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب که پایه و اساس اقتصاد مقاومتی ، تولید داخلی و محصولات صنعتی در کشور است ، به حضور زنان در عرصه های علمی ازقبیل قبولی و حضور در دانشگاهها و ارائه مقالات و … اشاره نمود.

دیگر سخنران جشنواره بلال زاده معاون فرماندار شهرستان ورزقان بود که با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد: زن در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار گرفته چون زن نقش مهمی در خانواده دارد و همچنین تعهد و دقت و انجام به موقع امورات محوله و احساس مسئولیت خانم ها در ادارات قابل ستایش است.

معاون فرماندار وزقان به شناسایی ظرفیت ها و نقاط ضعف و مقاومت در برابر مشکلات تاکید کرد و توجه به ظرفیت ها و تولیدات داخلی و مهارتهاو تکنولوژی مورد نیاز را خواستار شدند .

بلال زاده اقتصاد خانواده را مهمتر از همه و زن مدیر و برنامه ریز را لازمه داشتن خانواده موفق دانست و خواستار مشارکت مردان با زنان در این امر مهم شد وبه نقش آفرینی زنان در دوران جنگ تحمیلی و در عرصه دفاع مقدس اشاره نمود.

وی خرید کالاهای ایرانی و محصولات داخلی را بهنرین راه مشارکت در حمایت از تولید داخلی و نهایتاً منجر شدن این امر به ایجاد اشتغال در کشور بیان کرد.

در میان برنامه چند تن ازهنرمندان منطقه با شعر و سرود خواندن حضار را همراهی نمودندو در پایان جشنواره از منتخبین و صاحبان اثرات برگزیده جشنواره در موضوعات شعر – عکس و مقاله با اهدائ جوایز ارزنده تقدیر به عمل آمد.

IMG_4058

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *