استانی 01 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رقابت ۱۸۰۰ ورزشکار بسیجی در تبریز/ مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی فردا روشن می‌شود

گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، سرهنگ علی قادری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفاظت از انقلاب اسلامی اصلی‌ترین وظیفه سپاه پاسداران است، اظهار داشت: یکی از اصلی ترین وظایف سپاه پاسداران پا به پا بودن با مردم است که بر همین اساس اگر بسیج در کنار سپاه نباشد مثل دیگر ازگان‌های نظامی می‌شویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با هم بودن‌ها سپاه را مردمی کرده است و برای اینکه بتوانیم لشکر مردمی بسیج را مسجل کنیم، برگزاری برنامه‌های  ورزشی و فرهنگی را در نظر گرفته‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج در تبریز خبر داد و ابراز کرد: شرکت کنندگان از دوم شهریور ماه به مدت ۳ روز باهدف ارتقا سطح فنی و فرهنگی نیروهای بسیج به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها ۱۸۰۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم از شهرهای مختلف کشور به تبریز آمده و در رشته‌های تکواندو، جودو، تیراندازی، ،ووشو و کاراته با همدیگر رقابت خواهند کرد.

قادری استعداد یابی را از دیگر برنامه‌های این المپیاد عنوان کرد و افزود: همزمان با برگزاری این مسابقات افراد مستعد شناسایی و به جامعه حرفه‌ای آن ورزش معرفی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه عاشورا میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده دارد و علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج شهرداری تبریز کمک های زیادی را برای برگزاری این مسابقات کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا از حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاح این المپیاد خبر داد و افزود: ساعت ۸:۳۰ روز سه شنبه دوم شهریور ماه مشعل این المپیاد در سالن پورشریفی روشن و شرکت کنندگان در سالن های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه تبریز رقابت کرده و در خوابگاه‌های این دو دانشگاه نیز اسکان خواهند یافت.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای ورزشکاران گفت: با همکاری سازمان میراث فرهنگی بازدیدهایی را برای ورزشکاران در نظر گرفته شده و نشست های فرهنگی نیز در خوابگاه ها برگزار خواهد شد.

قادری در پایان عنوان کرد: همزمان با اتمام مسابقات و مشخص شدن نتایج در مراسم اختتامیه جوایز نقدی و احکام به ورزشکاران اهدا خواهد شد.

نا گفته نماند شهید مرتضی یاغچیان نیز به عنوان شهید شاخص این دوره از مسابقات انتخاب شده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *