استانی 01 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امسال باید جهش خوبی نسبت به پارسال داشته باشیم/ مقابل سیاه‌جامگان استارت پیروزی‌هایمان را می‌زنیم

به گزارش آوای ورزقان، فراز کمالوند در گفت‌وگو با آناج ابتدا در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: ما بعد از چهار هفته که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، تمرینات‌مان را در تبریز پیگیری می‌‌کنیم و بازیکنان هم با شادابی در تمرینات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: تعطیلات لیگ قطعا به نفع ما شد چرا که بچه‌ها کمی مشکلات بدنی داشتند و سعی می‌کنیم در این تعطیلات بتوانیم بازیکنان را به شرایط ایده‌آلی برسانیم تا مجددا در ادامه لیگ حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی آبی‌پوشان برای گرفتن نتایج بهتر ابراز امیدواری کرد و گفت: با بازیکنان خوبی که امسال جذب کردیم مطمئنا در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت و این شرایط پابرجا نخواهد ماند، ما فصل گذشته توانستیم در تاریخ باشگاه گسترش‌فولاد این تیم را به رتبه تک رقمی برسانیم و امسال هم باید نسبت به پارسال جهش خیلی خوبی داشته باشیم.

وی از برگزاری دو دیدار دوستانه در تبریز خبر داد و تصریح کرد: ما در خارج از تبریز اردویی نخواهیم داشت و تمرینات‌مان مثل روزهای گذشته در زمین خودمان خواهد بود،  طی روزهای آینده دو بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های پیکان و ماشین‌سازی خواهیم داشت که امیدواریم بچه‌ها به هماهنگی خوبی برسند.

کمالوند در خاتمه در خصوص دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته پنجم لیگ‌برتر بیان داشت: سیاه جامگان از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد که امسال توانسته نتایج خوبی بگیرد و ما هم باید از این بازی استارت پیروزی‌هایمان را بزنیم و در ادامه لیگ به اهدافی که داریم برسیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *