استانی 20 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آب شرب نظر کهریز بحرانی است/ پرداخت وام کشاورزی در دستور کار قرار گیرد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از  آناج، غلامحسین شیری در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود، با بیان اینکه نمایندگان مجلس معاون پارلمانی مدیران سازمانها می‌باشند، اظهار کرد: مدیران بدون هیچ‌گونه محدودیتی مشکلات را به ما اطلاع دهند تا ما همیاری یکدیگر شهرستان را توسعه دهیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در انتخاب مدیران غیر بومی در شهرستان به وجود می‌آید، بهتر است معاونت فرمانداری هشترود از میان نیروهای بومی انتخاب شود.

وی با اعلام اینکه بنده از استاندار آذربایجان‌شرقی دو درخواست اورژانسی دارم، بیان داشت: با وجود چندین سال از آغاز احداث سد سهند، هنوز این اعتبار ملی به بهره‌برداری نرسیده است و عدم فعالیت آن یکی از مشکلات اساسی شهرستان است.

شیری با اشاره به مشکلات مالی کشاورزان، گفت: در این مقطع بحرانی کشاورزان نیاز به حمایت مالی دارند، زیرا اکثر کشاورزان احشام و دام‌های خود را به قیمت ارزان می‌فروشند و در پی آن زمین‌های کشاورزی خود را از دست می‌دهند که این امر موجب مهاجرت آنان از شهرستان می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات اساسی این شهرستان وضعیت بحرانی آب شرب نظر کهریز می‌باشد که علی‌رقم صدور دستورات لازم در جلسات قبلی هنوز اقدامی در خصوص رفع آن انجام نشده است.

مدیرکل آب و فاظلاب آذربایجان‌شرقی در پاسخ به اظهارات شیری، ابراز کرد: در جهت رفع مشکل آب شرب نظرکهریز قصد احداث یک تصفیه‌ خانه را داریم که برای اجرایی شدن آن مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار لازم است و اگر بودجه لازم تحقق یابد تا تابستان سال آینده این مشکل را حل خواهیم کرد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دیرکرد استاندار در سفر به هشترود، عنوان کرد: آقای جبارزاده قول داده بودند هشترود اولین شهرستانی خواهد بود که به آن سفر خواهند کرد و اکنون لازم است به خاطر این دیرکرد جریمه شوند.

اسماعیل جبارزاده نیز در پاسخ به اظهارات غلامحسین شیری، گفت: امام جمعه هشترود فرمودند با دو عدد فلکه سد سهند به راه می‌افتند، پس جریمه ما همان دو فلکه باشد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *