اسلایدر 19 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اختلافات در شهرستان از میان رفته است/ معضل بیکاری استان با گسترش صنایع مس علاج می‌شود

آوای ورزقان: اختلافات در شهرستان از میان رفته است/ رونق صنعت معدن در ورزقان مطالبه مسئولین استانی

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورزقان، اظهار داشت: نماز عید قربان در مسجد جامع شهر ورزقان و رأس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

و با اشاره به اینکه عید قربان سال گذشته به جهت حادثه منا بسیار تلخ شد، افزود: این فاجعه چه عمدی بوده باشد و چه غیر عمد نشانگر بی کفایتی آل سعود در مدیریت مناسک حج است.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: آنچه در منا روی داد در تاریخ اسلام بی سابقه بود که چهره واقعی آل سعود را نیز به همگان نشان داد و مردمان جهان به وضوح دیدند که آل سعود برای حفظ ماهیت شیطان بزرگ آمریکا چه کارها که نمی‌کند.

وی با انتقاد از سکوت جوامع بشری در مقابل جنایت‌های آل سعود، حکام عربستان را حامیان اصلی تروریست‌های نظیر داعش در به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع منطقه دانست.

خطیب جمعه ورزقان خاطر نشان کرد: علی رغم تمامی سنگ اندازی‌ها و کارشکنی‌های قدرت‌های استکباری، جمهوری اسلامی در سایه درایت‌های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب همچون همیشه سر افراز است، روز به روز بر اقتدارش افزوده می‌شود و در آینده نزدیک شاهد تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت جهانی در تمامی زمینه‌ها خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه اختلافات موجود شهرستان در سال‌های گذشته اکنون به طور کامل از میان رفته است، گفت: با همدلی و تعامل مسئولین و با استفاده از توانمند‌ی‌های موجود شهرستان در زمینه معادن، گردشگری و غیره راه رسیدن شهرستان ورزقان به قلعه‌های توسعه بسیار هموار است.

مهدوی افزود: مسئولین استانی همراه با مسئولین شهرستانی خواستار رونق و گسترش صنایع مربوط به مس و سایر معادن در شهرستان هستند تا از این طریق معضل بیکاری را در استان علاج کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *