اسلایدر 20 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیمارستان علامه جعفری باید در اسرع وقت تجهیز و راه‌اندازی شود

آوای ورزقان: بیمارستان علامه جعفری باید در اسرع وقت تجهیز و راه‌اندازی شود

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان با تاکید بر پاسخگو بودن ادارات به مشکلات و مطالب مطرح از سوی رسانه‌ها در حوزه کاری خود، خواستار اطلاع رسانی و انعکاس مناسب فعالیت‌های صورت گرفته ادارات شهرستان در رسانه‌های محلی شد.

وی با گلایه از تاخیر و عدم حضور برخی از رؤسای ادارات در جلسات، گفت: برگزاری جلسات یک کار و سیلقه شخصی نیست بلکه بر اساس قانون و ابلاغ از سوی مرجع بالادستی صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان ورزقان تصریح کرد: برگزاری جلسات و مصوبات صورت گرفته تماماً با هدف توسعه شهرستان است و اینکه مصوبات جلسات اجرایی نمی‌شود به هیچ وجه و از سوی هیچ ارگانی قابل قبول نیست.

وی تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان علامه جعفری را یکی از مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان عنوان کرد و افزود: نبود بیمارستان در ورزقان موجب شده است تا بیماران با مراجعه به بیمارستان‌های مرکز استان علاوه بر مواجه شدن با خطرات جانی و مالی، هزینه‌های زیادی را نیز برای متحمل شوند.

وی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیگیری تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان و از دانشگاه علوم پزشکی تبریز مساعدت ویژه برای راه‌اندازی بیمارستان ورزقان را خواستار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورزقان ضمن تشکر از توجه معدن مس سونگون به مسائل شهرستان، خاطر نشان کرد: طبق توافقات صورت گرفته مقرر شده‌است مجتمع معدنی مس سونگون سالیانه و با درخواست مسئولین ارشد شهرستان یک سری کارها را در شهرستان انجام دهد و در همین راستا ادارات به هیچ عنوان نباید جهت دریافت مساعدت‌های لازم مستقیماً به معدن مس سونگون مراجعه نمایند.

امام جمعه شهرستان ورزقان نیز در این جلسه گفت: ۳۰ مسجد آسیب دیده و باقی مانده از زلزله سال ۹۱ در شهرستان همچنان نیازمند توجه مسئولین و خیرین برای بازسازی هستند.

وی بر شایسته سالاری در انتصاب رؤسای ادارات تاکید کرد و خواستار پرهیز مسئولین و کارکنان ادارات از هرگونه سیاسی کاری و جهت دهی به مردم در آستانه انتخابات سال آینده شد.

حجت الاسلام مسعود مهدوی نظام سلامت را یکی از افتخارات دولت یازدهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی بیمارستان علامه جعفری ورزقان مردم شهرستان ورزقان نیز از خدمان درمانی دولت یازدهم بهره مند شوند.

وی توجه به مسائل بخش خاروانا همچون مسائل بخش مرکزی را از سوی ادارات شهرستان خواستار شده و توجه به صنایع معدنی و گردشگری را از مهمترین راه‌های توسعه شهرستان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورزقان ضمن دعوت از مسئولین ادارات برای حضور در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، حضور و برگزاری با شکوه برنامه‌های این هفته را موجب انتقال و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جدید انقلاب دانست.

سرهنگ پاسدار موسی صفی از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس شهرستان با هدف حفط آمادگی بسیجیان در دفاع از کوی برزن خبر داد و از ادارات شهرستان خواستار همکاری برای هرچه بهتر برگزار شدن این رزمایش شد.

وی از طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه استان در ۱۵ روستای دهستان جوشین با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *