اسلایدر 23 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نهاد‌های امدادی بزرگراه خواجه-ورزقان در یک محل مستقر می‌شوند

آوای ورزقان: نهاد‌های امدادی بزرگراه خواجه-ورزقان در یک محل مستقر می‌شوند

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جلسه مدیریت ایمنی بزرگراه خواجه – ورزقان اظهار داشت: با تاکید و دستور ویژه استاندار و تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده شهرستان مجموعه فرمانداری ورزقان به جد پیگیر احداث و بهره برداری از بزرگراه خواجه – ورزقان طی دو سال آینده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه بزرگراه با مساعدت‌های شرکت مس آذربایجان به سرعت در حال احداث است، گفت: در کنار احداث بزرگراه باید یک سری امکانات برای ایمنی مسیر، نظیر اورژانس، پایگاه امداد و نجات، راهدارخانه، پلیس راه و آتش نشانی باید ایجاد شود.

فرماندار شهرستان ورزقان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا ملزومات ایمنی راه‌ها در این مسیر به صورت مجتمع احداث شوند تا در مواقع نیاز و بحران با هماهنگی بیشتر بتوانند خدمات مطلوب‌تری ارائه نمایند.

قائم مقام شرکت مس آذربایجان نیز در این جلسه زیرساخت را شرط اول توسعه دانست و خاطر نشان کرد: شرکت ملی مس توجه خاصی به احداث بزرگراه خواجه – ورزقان دارد.

سامبرانی با تاکید بر مکان یابی مناسب و استفاده از نظر کارشناسان برای احداث مجتمع ایمنی‌راه در بزرگراه خواجه – ورزقان گفت: احداث مجتمع برای اورژانس، پایگاه امداد و نجات، راهدارخانه، پلیس راه و آتش نشانی باید با مطالعه دقیق و لحاظ کردن تمامی شرایط صورت گیرد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *