بازنشری 24 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دیدارهای تراکتورسازی و ذوب آهن همیشه پرگل بوده است/ امیدوارم پروژه نیمه کاره‌‎ام را در تبریز تکمیل کنم!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: ضمن تبریک عید غدیر خم، لازم می‌دانم که از ۲ باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن تشکر کنم. من و خانواده‌ام ۲ سال خوب را در اصفهان سپری کردیم. با توجه به اینکه ورزشگاه نقش‌جهان آماده نبود در ورزشگاه فولادشهر بازی می‌کردیم و هیچ وقت احساس غربت نکردیم.

وی ادامه داد: بازی‌های تراکتورسازی و ذوب آهن همیشه جذاب و پرگل بوده است. ذوب آهن مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و می‌دانیم که کار سختی در برابر این تیم خواهیم داشت اما ما هم تراکتورسازی هستیم و برای کسب نتیجه تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به روند رو به رشد تیمش اذعان داشت: تعطیلات لیگ برتر برای همه تیم‌ها مثل سکته است و ما هم از این نظر متضرر شدیم ولی روز به روز بهتر می‌شویم. ما روی ذوب آهن کار کرده‌ایم؛ آنها در ضد حملات خطرناک هستند و خیلی سریع به حمله تبدیل می‌شوند.

وی افزود: ما در بازی با پرسپولیس هم خوب بازی کردیم و به نظرم حق تیم من برد بود. با این حال امیدوارم در بازی فردا به هدفمان که کسب ۳ امتیاز است، برسیم.

قلعه‌نویی درباره حضورش در تیم‌های بزرگ تهران، تبریز و اصفهان خاطرنشان ساخت: آدم وقتی که کارش را با عشق و صداقت انجام دهد فرقی نمی‌کند کجا باشد و هرجایی که باشد قشنگی‌های خاص خودش را دارد. من در اهواز، کرمان و همه این شهرها خاطرات خوبی دارم و صادقانه می‌گویم الان در تبریز بسیار راحتم.

وی ابراز داشت: امسال سال بسیار خوبی است. خوشبختانه تیم خوبی داریم و مدیرعامل همه جوره از ما حمایت می‌کند و فقط یک ورزشگاه یادگار امام را کمتر داریم که مطمئنم اگر آماده شود ۶۰، ۷۰ هزار تماشاگر برای بازی‌های ما خواهند آمد و به تراکتورسازی کمک خواهند کرد.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: زندگی فراز و نشیب و خاطرات تلخ و شیرین دارد ولی من به جز قسمتی که نگذاشتند کار ما تکمیل بشود و ما آن جام آسیایی را بیاوریم، از اصفهان خاطرات خوبی دارم. من اسم کسی را نمی‌آورم چون در این صورت غیبت می‌شود ولی ما جام را می‌دیدیم و حیف شد.

وی با بیان اینکه تیمش پتانسیل قهرمانی را دارد، تصریح کرد: ما با تراکتورسازی تلاش می‌کنیم تا در وحله اول سهمیه حضور در آسیا که انشالله با قهرمانی تیم باشد، کسب و بتوانیم پروژه‌ای را که در تبریز نیمه کاره مانده، تکمیل کنیم و معتقدم در تبریز این پتانسیل را داریم. کلاً در تیم‌هایی که کار کردم فراز و نشیب زیاد داشتم ولی در همه حال وظیفه ما خدمت کردن بوده است.

قلعه‌نویی در خصوص تاثیر نتیجه دربی در صدرنشینی تیمش عنوان کرد: زود است در مورد خیلی چیزها صحبت کنیم. اگر تعطیلات لیگ تمام شود و مسابقات روی روال بیافتد عیار تیم‌ها مشخص می‌شود. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم و با قدرت تاکتیکی‌مان به دنبال نتیجه هستیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *