اسلایدر 09 مهر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سپاه اگر حرفی برای گفتن دارد به پشتوانه مردم است

آوای ورزقان: سپاه اگر حرفی برای گفتن دارد به پشتوانه مردم است

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده امروز در صبحگاه مشترک گردان‌های بیت المقدس سپاه ناحیه ورزقان، اظهار داشت: مشاهده شور و نشاط انقلابی در مجموعه بسیج ۳۸ سال بعد از تشکیل آن، نشانگر خلاقیت و آینده‌نگری خاص حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: در کودتای اخیر ترکیه سران این کشور با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی توانستند بر کودتاگران غلبه نمایند که این کار با الگو گیری از نظام مردمی جمهوری اسلامی صورت گرفت.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس تصریح کرد: اقتدار نیروهای نظامی کشور به ویژه سپاه که از پشتوانه مردمی برخوردار است موجب شده است تا در دنیا هیچ کشوری حتی به فکر تعرض به جمهوری اسلامی نباشد.

وی با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل داعش رسیدن به ایران و ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، افزود: به برکت اقتدار نیروهای نظامی کشور اکنون تنها نقطه امن جهان از جنایت‌های داعش علی رغم تمامی حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های قدرت‌های غربی جمهوری اسلامی است.

 IMG_1033

فرماندار ورزقان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در دنیا منادی حق و فرهنگ اصیل اسلامی است، افزود: فرهنگ ما فرهنگ غالب جهان و در سایه همین فرهنگ جمهوری اسلامی صاحب تفکر و اندیشه است.

حسن یحیوی حفظ و گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را یکی از وظایف بسیج عنوان و خواستار جاری و نهادینه کردن فرهنگ حسینی در جامعه شد.

IMG_1010

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان هدف از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس را افزایش اقتدار نظامی بسیج در راستای عمل به فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر غافل نشدن از توان نظامی بسیج عنوان کرد.

وی افزود: امنیت کشور به پشتوانه مردم و حضور مردم غیور جمهوری اسلامی در تمامی صحنه‌ها است واگر امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن دارد به پشتوانه مردم است.

سرهنگ پاسدار موسی صفی خاطر نشان کرد: حفظ و افزایش اقتدار نظامی گردان‌های بیت المقدس برای دفاع از محدوده سرزمینی در زمان مورد نیاز و شناسایی نقاط ضعف و قوت از دیگر اهداف این رزمایش است.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *