تولیدی 02 آبان 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کپی شد!
0

۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان ورزقان کلنگ زنی شد/ تصویری

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در مراسم کلنگ زنی این دو پروژه ورزشی هدف از احداث این پروژه‌ها را افزایش میزان سرانه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان و ایجاد روحیه شور نشاط اجتماعی در بین مردم عنوان کرد.
فرماندار ورزقان تصریح کرد: شهرستان ورزقان جوانان با استعداد زیادی در رشته‌های دومیدانی، وزن برداری، رشته‌های رزمی و تیمی نظیر فوتبال دارد که نیازمند توجه و حمایت باشگاه برای رشد و ترقی هستند.

۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۵۸۳۴

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احداث این دو چمن ورزشی سر آغاز فعالیت‌های باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون در ورزقان خواهد بود، گفت: سال ۹۱ و پس از پیگیری‌های بسیار احداث یک کمپ ورزشی را به تصویب هیات مدیره شرکت ملی مس ایران رساندیم که متاسفانه تاکنون عملیات اجرایی آن شروع نشده است.

وی شرایط جغرافیایی و  آب و هوای خاص  شهرستان را برای احداث کمپ ورزشی بسیار مناسب دانست و گفت: احداث کمپ مذکور علاوه بر نقش آفرینی در توسعه ورزش شهرستان می‌تواند محلی برای برگزاری اردوهای آمادگی تیم‌های مطرح کشور باشد.

۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۵۷۲۱

۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۰۰۴۰ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۰۱۰۱ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۱۰۳۰ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۲۲۳۱ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۲۴۲۸ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۲۴۴۲(۰) ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۲۴۵۹ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۲۵۰۸ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۲۸۳۳ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۵۲۲۲   ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۱۵۸۳۴ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۲۰۳۱۱ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۲۰۳۲۲ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۲۰۳۳۷-۱ ۲۰۱۶۱۰۲۲_۱۲۰۴۰۴

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *