اسلایدر 16 آبان 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

بازدید مسئولین شهرستان از بیمارستان علامه جعفری ورزقان/ تصویری

آوای ورزقان: بازدید مسئولین شهرستان از بیمارستان علامه جعفری ورزقان

به گزارش آوای ورزقان، قسمت‌های مختلف بیمارستان علامه جعفری ورزقان از جمله اورژانس، درمانگاه، بخش‌های بستری و اتاق‌های عمل مورد بازدید قرار گرفتند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس با تاکید بر اینکه عملیات احداث بیمارستان ورزقان طی سال‌های گذشته به اتمام رسیده ولی تا کنون تجهیز نشده است، اظهار داشت: برای تجهیز و و راه اندازی تنها بیمارستان ورزقان به شدت تلاش خواهم کرد.

حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه ورزقان، تصریح کرد: اینکه بخشی از اورژانس بیمارستان و به شکل ناقص مورد بهره برداری قرار گرفته و خدمات مد نظر مراجعین و بیماران آنگونه که باید ارائه نمی‌شود نارضایتی‌هایی را در بین مردم به وجود آورده است.

فرماندار ورزقان نیز وضعیت موجود بیمارستان ورزقان را غیر قابل قبول عنوان کرد و افزود: دولت هزینه‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان انجام داده و نیاز است مسئولین استانی نیز توجه ویژه‌ای به تجهیز و شروع به کار بیمارستان ورزقان داشته باشند تا مردم این شهرستان به نحوه شایسته بتوانند از خدمات نظام سلامت بهره مند شوند.

همچنین در جریان این بازدید شهرداری ورزقان مکلف به زیرسازی و آماده سازی راه دسترسی بیمارستان ورزقان طی یک هفته آینده شد.

۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۰۵۱۵۴ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۰۵۲۰۶ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۰۵۳۱۵ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۰۵۶۱۷ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۰۵۶۳۶ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۰۵۶۵۰ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۰۵۷۰۱ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۱۰۳۵۸ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۱۰۴۴۸ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۱۱۸۱۲ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۱۱۹۲۵ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۱۲۲۱۸ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۱۲۴۰۳ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۱۲۵۴۴ ۲۰۱۶۱۱۰۵_۱۱۲۷۰۰

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *