اسلایدر 16 آبان 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شهرداری از ماشین آلات سنگین عوارض می‌گیرد/ طرح جامع شهری ورزقان را قبول نداریم

شهرداری از ماشین آلات سنگین عوارض می‌گیرد/ طرح جامع شهری ورزقان را قبول نداریم

فرید حاجی‌زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، با اعلام این موضوع گفت: این مصوبه شورا امسال اجرایی می شود.

وی افزود: عوارض وضع شده برای ماشین آلات سنگینی است که در تاسیسات شهری تردد می‌کنند طبق تعرفه عوارض محلی وضع شده که تعیین این عوارض از اختیارات قانونی شورای شهر است.

رئیس شورای شهر ورزقان در بخش دیگری از سخنانش از تصویب طرح جامع شهر ورزقان توسط وزارت راه و شهرسازی و ابلاغ آن به استانداری برای ابلاغ به شهرداری ورزقان خبر داد و اظهار داشت: این طرح که محدوده شهر ورزقان را از وضع موجود نیز محدودتر می‌کند بدون اطلاع شهرداری و مسئولین شهرستان به تصویب رسیده است.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه این طرح مورد تائید شورای شهر و شهرداری ورزقان نیست، خاطر نشان کرد: ضمن اینکه مکاتبات لازم را با استانداری برای تجدید نظر در خصوص طرح مذکور ارائه کرده‌ایم با مساعدت‌ها و رایزنی‌های نماینده و فرماندار شهرستان با استاندار آذربایجان شرقی برای تغییر این طرح تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای احداث پارک بانوان در شهر ورزقان، افزود:هزینه احداث این پارک از بودجه شهرداری نیست بلکه از محل اعتبارات دولتی مسئولین استانی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای این امر در نظر گرفته‌اند که اگر این اعتبار جذب نشود به دیگر شهر ها اختصاص خواهد یافت.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *