استانی 22 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دولت روحانی دولت دروغ گو نیست/ از کاهش قیمت نفت خوشحالم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از  آناج، اسماعیل جبارزاده در دیدار با منتخبین شهرستان هشترود در سفر به این شهرستان در خصوص معضلات مردم هشترود اظهار کرد: دولت حسن روحانی بر دروغگویی بنا نشده است و به عنوان خدمتگذار استان نمی توانم به ریش سفیدان این شهرستان در خصوص حل تمامی مشکلات وعده دروغ بدهم با این حال تا آنجایی که امکان است جهت حل معضلات این شهرستان اهتمام می ورزیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی دولت حجم بسیار بالای تعهدات به جان مانده دولت قبلی است، تصریح کرد: در آذربایجان شرقی پروژه های نیمه تمامی به ارزش ۳۰ هزار میلیارد تومان از دولت قبلی به جا مانده است ، چرا که در دولت قبلی اکثر پروژه ها را تاکنون در مرحله کلنگ زنی رها کرده اند، بنابراین باید برای حل معضلات، نخست باید پروژه های به جا مانده از دولت قبل را ساماندهی کنیم.

وی در خصوص شهرستان هشترود با بیان اینکه هشترود شهرستانی محروم نیست، خاطرنشان کرد: سند تدبیر توسعه این شهرستان بر مبنای پتانسیل های آن تدوین شده است و از جمله محورهای توسعه هشترود، تکمیل پروژه سد سهند و پایاب سد سهند، ایجاد دامداری صنعتی، کشت ۴۰ هزار هکتار از زمین های این شهرستان از سال ۹۳ تا ۹۷ می باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین افزود: برای توسعه گردشگری این منطقه، دهکده گردشگری در حاشیه یکی از روستاهای این شهرستان ایجاد می کنیم و مقرر شده مینی پالایشگاه و کارخانه گچ صنعتی در این شهرستان احداث شود.

وی با بیان اینکه دولت روحانی از بخش خصوصی حمایت می کند، گفت: اکثر پروژه ها باید با مشارکت خود مردم و بخش خصوصی اجرایی شود دولت تدیبر و امید برای فعالیت بخش خصوصی فضا وبستر فراهم می کند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد درآمدزایی برای شهرداری هشترود اعلام آمادگی می کنیم، اعلام کرد: شهرداری هشترود برای درآمد زیایی اگر نیاز به تغییر کاربری دارد، اجرایی کند و راه های ایجاد درآمد برای شهرداری را بررسی کند.

جبارزاده قول احداث سالن چند منظوره را برای توسعه فرهنگی این شهرستان داد و افزود: سالن اجتماعاتی نیز در این شهرستان با مشارکت شهرداری هشترود احداث خواهیم کرد.

دولت با مشکل یارانه ها دست و پنجه نرم می کند

وی در خصوص هدفمندی یارانه ها گفت: دولت با مشکل یارانه ها مواجه است، کل بودجه عمرانی سال ۹۳ استان آذربایجان شرقی ۲۰۰ میلیارد تومان است این در حالی است که یارانه پرداختی دولت به مردم استان دو هزار و دو میلیارد تومان بوده است.

دولت برای حل مشکلات تدبیر می کند

وی در خصوص کاهش قیمت نفت اعلام کرد: من شخصا از کاهش قیمت نفت خرسند هستم، چرا که کاهش قیمت نفت باعث رها شدن از وابستگی ها به درآمدهای نفتی می شود، با این حال دولت محدودیت هایی دارد و نمی تواند نفت را بفروشد با این وجود دولت روحانی، دولت تدبیر و امید است برای حل مشکلات تدبیر خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در دنیا به عنوان امن ترین کشور جهان شناخته می شود که این امنیت در سایه تلاش تمامی مسوولان نظام  که در راس آنها رهبر معظم انقلاب قرار گرفته اند، برقرار شده است.

وی در خصوص سلامت مردم ایران گفت: دولت علی رغم تنگناها اقدامات موثری در جهت ارتقا سلامت ملت خود اجرایی کرده است و امروز ادعا می کند که در نظام جمهوری اسلامی، بین ۷۵ میلیون نفر ایرانی، کسی نیست که فاقد پوشش بیمه درمانی باشد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *