بازنشری 23 آبان 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شکست تلخ لاله‌های نارنجی در اصفهان

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، مهمترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال را تیم‌های اول و دوم جدول، گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در اصفهان برگزار کردند که این بازی جذاب و تماشایی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

گیتی‌پسند پیش از این بازی در تمامی دیدارهای فصل جاری و مس نیز در ۶ بازی قبلی خود موفق به شکست حریفان شده بودند و به این ترتیب در جدال امروز حداقل باید نوار بردهای متوالی یکی از این دو تیم پاره می‌شد که در نهایت این اتفاق برای مس رخ داد.

در جدال امروز، مهدی جاوید، اصغر حسن زاده و افشین کاظمی سه بازیکن ملی‌پوش گیتی پسند گل‌های این تیم را به ثمر رساندند و تاینان بازیکن برزیلی مس نیز زننده تنها گل نماینده آذربایجان‌شرقی بود.

شاگردان افضل درحالی دومین شکست فصل خود را تجربه کردند که در نه هفته قبل تنها یک بار آن هم در دیدار نخست و در دربی تبریز دست خالی زمین را ترک کرده بودند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال، گیتی‌پسند با کسب امتیازات کامل این بازی ۳۰ امتیاز شده و با اقتدار صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد و مس سونگون نیز با همان ۲۰ امتیاز قبلی و البته دو رده نزول در جایگاه چهارم ایستاد.

گفتنی است؛ مس سونگون ورزقان در هفته یازدهم این رقابت‌ها روز جمعه – ۲۸ آبان ماه – در تبریز پذیرای مقاومت البرز خواهد بود و گیتی‌پسند نیز در خانه مدافع عنوان قهرمانی مسابقات یعنی تاسیسات دریایی تهران، برای دومین بار پیاپی حساس‌ترین بازی هفته را برگزار می‌کند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *