اخبار جهان 07 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نیروهای عراقی ۱۲ منطقه را در شرق موصل آزاد کردند

به گزارش آوای ورزقان ؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای عراقی تاکنون توانسته اند مناطق السماح، التحریر، الزهراء، القادسیه اول، القادسیه دوم، الخضراء، عدن، المحاربین، القاهره، المصارف، النهضه و الملایین را از اشغال تروریست های داعش آزاد کنند.
طبق اعلام منابع عراقی، درگیری ها امروز (یکشنبه) نیز در مناطق المحاربین و القاهره و المصارف جریان داشت که نیروهای عراقی توانستند این مناطق را به طور کامل از تروریست ها بازپس بگیرند و در حال حاضر برای پاکسازی کامل این منطقه تلاش می کنند.
در حال حاضر نیروهای عراقی مشغول آزادسازی مناطق الفلاح، البکر، البرید و الزهور از اشغال تروریست های داعش هستند که بعد از آزادسازی این مناطق به مرکز شهر موصل خواهند رسید.
عملیات آزادسازی شهر موصل از دست گروه تروریستی داعش در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ مهرماه) با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر عراق آغاز شد.
بر اساس این گزارش، نیروهای عراقی از چند جهت در این عملیات به سوی موصل در حال پیشروی هستند و یگان های ویژه عراق نیز از جبهه شرقی وارد شهر شده اند و تاکنون چند محله موصل را از اشغال تروریست های داعش آزاد کرده اند.
موصل بزرگترین شهر عراق است که از ۱۹ خرداد سال ۱۳۹۳ در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد و بازپس گیری آن ضربه ای مهم به این گروه ترویستی وارد خواهد کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *