بازنشری 09 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

می‌خواهیم نیم فصل را با برد به پایان برسانیم/ جدول می‌گوید مس از بهترین‌های لیگ است

به گزارش آوای ورزقان، بابک نصیری، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج، در خصوص آخرین وضعیت تیم مس سونگون ورزقان ابراز داشت: خوشبختانه در حال حاضر تیم شرایط بسیار خوبی دارد و بعد از بردی که مقابل شهروند در ساری داشتیم، آماده مصاف با ارژن هستیم.

وی اضافه کرد: تمرینات‌مان به صورت منظم پیگیری می‌شود و بازیکنان تیم هم عزمشان را جزم کرده‌اند تا بتوانیم در دیدار پیش رو نیز به پیروزی رسیده و نیم فصل را با امتیاز بهتری به اتمام برسانیم.

کاپیتان مس سونگون در رابطه با دیدار با ارژن شیراز خاطرنشان ساخت: ما قبل از مسابقات اردویی در شهر کرمان داشتیم که در این اردو با تیم ارژن شیراز بازی تدارکاتی انجام دادیم و شناخت لازم را از این تیم داریم.

 

 

وی با بیان اینکه انجام بازی فیزیکی ویژگی بارز نماینده شیراز است، عنوان داشت: این تیم هفته گذشته آذرخش بندرعباس را شکست داده و با روحیه خوبی به تبریز می‌آید ولی ما در این بازی از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

نصیری تأکید کرد: وضعیت جدول مسابقات و حضور تیم مس به در رده دوم نشان می‌دهد که تیم ما به لحاظ فنی یکی از بهترین‌های لیگ است.

این بازیکن در پایان گفت: ما تا به اینجای فصل ۲۵ درصد از مبلغ قراردادهایمان را دریافت کرده‌ایم و پاداش‌ها نیز به موقع پرداخت شده است و با وجود اینکه از فصل قبل نیز طلب داریم اما باشگاه برای حل و فصل تمامی مسائل مالی قول مساعد داده و از بابت مالی نگرانی نداریم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *