تولیدی 12 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مس سونگون ورزقان مدعی قهرمانی شد

به گزارش آوای ورزقان، در حالی که تمام دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه برگزار خواهد شد ولی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در اقدامی جالب، درخواست تیم میهمان را مبنی بر بازی در روز پنجشنبه پذیرفت تا این رقابت یک روز زودتر از موعد برگزار شود.
اقدامی که با توجه به فشردگی رقابت ها و حساسیت روزافزون مسابقات و رقابت میلیمتری مدعیان قهرمانی، کاری جوانمردانه و ارزشمند بود که در هیاهوی فوتبال لیگ برتر نادیده گرفته شد.
به نظر می رسد که مدیریت جدید باشگاه نگاه ویژه ای به “اخلاق مداری” و “امور فرهنگی” دارد و تلاش می کند تا این باشگاه را به عنوان یکی از الگوهای فرهنگی مطرح سازد کاری که سالیان گذشته تیم هایی چون علم و ادب مشهد طلایه دار آن بودند.
بازیکنان این تیم نیز برای ابراز همدردی با شهدای حله و جانبختگان سانحه قطار تبریز- مشهد با بازوبند مشکی بازی کردند تا همبستگی و همدردی خود را با جامعه غمزده آذربایجان نشان دهند.
در ابتدای مسابقه نیز، به احترام زائران جانباخته علی ابن موسی الرضا (ع) طی مراسمی، یک دقیقه سکوت اعلام شد و به روح مطهر آنها فاتحه ای قرائت گردید.
این تیم توانست با یک بازی مهیج، نفسگیر و تماشاگر پسند تیم ارژن شیراز را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و عنوان دومی لیگ را در دور رفت کسب کند.
گل های این دیدار را مرتضی عزتی و تاینان داسیلوا رگو  برای مس سونگون ورزقان و میثم برمشوری برای ارژن شیراز به ثمر رساندند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *