بازنشری 12 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مقابل ارژن شیراز اصلاً خوب بازی نکردیم/ باید در تعطیلات روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم

به گزارش آوای ورزقان، علیرضا افضل در گفت‌وگو با آناج در خصوص پیروزی خانگی تیمش برابر ارژن شیراز در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال که به سختی نیز به دست آمد، اظهار داشت: مس دیروز اصلاً خوب بازی نکرد. ارژن با دوندگی بازیکنانش فضاها را بسته بود و با اینکه تیم ما شادابی بازی‌های قبلی را نداشت و نتوانستیم نمایش همیشگی خود را داشته باشیم اما با این وجود خوشحالم که در نهایت ۳ امتیاز را گرفتیم و به هدفی که داریم، نزدیک‌تر شدیم.

وی افزود: از عملکرد بازیکنانم در بازی دیروز راضی نیستم چون آن شرایطی که می‌خواستیم را نداشتند و تیم حریف را دسته کم گرفتند و معتقدم حتی اگر شانس با نماینده شیراز یار بود، این تیم می‌توانست برنده زمین باشد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اذعان کرد: خوشبختانه در روزی که خوب بازی نکردیم، توانستیم برنده میدان باشیم و طبیعی است که تنها از این مسئله بازی روز گذشته راضی هستم.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتسال عنوان داشت: پس از این هفته مسابقات به مدت یک ماه تعطیل خواهد بود و ما باید از این فرصت استفاده کرده و خودمان را برای بازی با دبیری در هفته چهاردهم که بسیار هم مهم خواهد بود، آماده کنیم.

افضل در عین حال متذکر شد: دبیری تیم قدرتمندی دارد و حضورش در رده سوم جدول لیگ این مسئله را تأیید می‌کند، بنابراین کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و به نظرم اگر بخواهیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم و برای قهرمانی بجنگیم، باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

سرمربی مس در خاتمه در مورد تمهیداتش برای تعطیلات نیم فصل و حضوری قدرتمندتر در ادامه مسابقات گفت: ما ۴ روز به بازیکنان خود استراحت می‌دهیم و سپس تمرینات‌مان را آغاز خواهیم کرد، لذا سعی می‌کنیم در فاصله این تعطیلی بازی‌های‌مان را مرور و روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا در ادامه مسابقات مثل بازی دیروز نباشیم و با قدرت بیشتر در میادین حاضر شویم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *