اسلایدر 15 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دلیل تجمع آب‌های سطحی در جنب بانک ملی ورزقان چیست؟

ذاکر قیاسی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، در خصوص گرفتگی و تجمع آب های سطحی در جنب بانک ملی شهر ورزقان، اظهار داشت: به جهت بی مهری برخی مغازه داران و ریختن آشغال در جوی‌های آب، زباله های دور ریز شده در کانال زیر زمینی انتقال آب جمع و موجب مسدود شدن کانال مذکور شده است.
وی با تاکید بر اینکه با توجه به عرض کوچک و محدود کانال انتقال آب سمت بانک ملی به مسیر روبه رو؛ یعنی جنب بیمه ایران در مواقع بارندگی شاهد تجمع آب در محل مذکور هستیم که برای رفع این مشکل هماهنگی های لازم را با شرکت آب و فاضلاب استان برای استفاده از دستگاه واترجت جهت بازگشایی کانال انجام از دستگاه مذکور برای بازگشایی استفاده کردیم که به جهت حجم زیاد زباله های جمع شده در کانال بازگشایی صورت  نگرفته است.

شهردار ورزقان افزود: با هماهنگی شورای شهر ورزقان برای رفع مشکل تجمع آب در فلکه سونگون جنب بانک ملی تا شروع فصل کاری جدید و به صورت موقت با حفاری و لوله گذاری آب های سطحی را به سمت دیگر خیابان انتقال خواهیم داد تا با شروع فصل کاری جدید این مشکل را به صورت اساسی حل نمایم.

وی تصریح کرد: اگر شهروندان به خصوص مغازداران محل مذکور از ریختن آشغال های خود در جوی های آب خوداری و زباله ها را به سطل‌های زباله بیاندازند ضمن حفظ بهداشت محیط  شهرداری ورزقان را که با مشکلات مالی دست به گریبان است کمک می‌نمایند.

قیاسی در بخش دیگری از سخنانش گفت: حفاری های که در معابر صورت می پذیرد به جهت پوسیدگی لوله های آب شرب شهر است که جهت جهت ترمیم و جلوگیری از نشت آب توسط اداره آب و فاضلاب شهر ورزقان انجام می شود و برای رفع نشتی آب چارهای جز حفاری نیست.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *