استانی 22 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری ۶ تورنمنت بزرگ ورزشی و بین‌المللی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش آوای ورزقان به نقل از  آناج، دکتر اسماعیل جبارزاده ‌در دیدار رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ‌‌با بیان اینکه کشتی آذربایجان‌شرقی را با رقابت‌های بین‌المللی احیا می‌کنیم، افزود: ‌کشتی با گذشته آذربایجان‌شرقی عجین شده و ظرفیت‌های استان در چند سال اخیر با وجود قهرمانان بزرگی همچون پرویز هادی و یونس سرمستی در حال احیا شدن است و به دوران شکوه و اقتدار خویش بازگشته است.

استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: برای سال ۱۳۹۴، شش تورنمنت بزرگ ورزشی و بین‌المللی در آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد و یکی از این رویدادها رقابت‌های کشتی بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: با برگزاری رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی در استان و تبریز به این نتیجه رسیدیم که برگزاری این رقابت‌ها شور و نشاط و شعف خاصی در جامعه ایجاد می‌کند و اثرات بسیاری حتی در مسائل اقتصادی و خصوصا سیاسی دارد.

جبارزاده افزود: آذربایجان‌شرقی در سال ۱۳۹۴ آمادگی برگزاری هر مسابقه‌ای اعلامی از سوی فدراسیون را دارد و میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های کشتی خواهیم بود.

در این دیدار رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ‌نیز گفت: آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های پیشرو در کشتی آزاد و فرنگی و در سال ۱۳۹۳ به عنوان پدیده جدید کشتی پهلوانی معرفی شده است.

وی افزود: ظرفیت کشتی استان بالاست و نگاه ویژه‌ای به کشتی استان از سوی مسئولان وجود دارد و میزبانی‌های مهم کشوری و بین‌المللی نیز مد نظر فدراسیون است که به هیئت کشتی استان واگذار شود.

سیدمحمد شروین‌اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: حمایت‌های استاندار آذربایجان‌ شرقی و معاونان از کشتی آذربایجان‌شرقی موجب شده تا کشتی استان در روزهای اوج قرار گرفته و شاهد درخشش‌های پی در پی خصوصا افتخارآفرینی پرویز هادی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و کشتی پهلوانی و عنوان پهلوان ایران در سال ۱۳۹۳ باشیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *