اسلایدر 15 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ورود کمیسیون صنایع به جریان واردات و کیفیت خودروهای داخلی

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، اظهار داشت: امروز مصرف کننده داخلی چرا باید مجبور شود خودرویی را خریداری کند که از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و تاوان سوء تدبیر و مدیریت ها را پس دهد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت خودروهای داخلی اصلا رضایت بخش نیست، تصریح کرد: با وجود برخی اقدامات بر روی پروسه های تولید و ارتقاء کیفی تولیدات متاسفانه بسیاری از خودروهای ساخت داخل همچنان از امنیت و استاندارد کافی برخوردار نیستند و مصرف کنندگان به ناچار ناگزیر به خرید خودروهایی با کیفیت پایین و قیمت های غیر منطقی شده اند.

وی گفت: انتظار می رود در آینده نزدیک با هماهنگی مسئولان و مدیران و دستگاههای نظارتی به جایی برسیم که جلوی این سوء استفاده ها گرفته شود و مشتریان داخلی اگر هزینه می کنند کالایی دریافت کنند که به لحاظ کیفیت و قیمت ارزش داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مصرف کننده داخلی به دنبال کالای خوب و با کیفیت و قیمت مناسب است، اظهار داشت: متاسفانه خودروسازی در ایران به دلیل شرایط کشور و روند واردات در وضعیت انحصاری قرار دارد به طوری که شرایط کنونی میدان خوبی را برای فعالیت خودروسازان داخلی فراهم کرده است.

نماینده ورزقان در مجلس دهم تصریح کرد: تا زمانی که خودروسازان احساس نکنند رقابت آزادی در این عرصه ایجاد شده است همین روند را در تولید ادامه خواهند داد.

علیزاده با اشاره به اینکه سوء مدیریت و عدم نظارت ها را نباید به پای تحریم ها گذاشت، افزود: متاسفانه برخی شرکت ها از شرایط کنونی و ضعف دستگاه های نظارتی و کنترلی سوء استفاده کرده و نسبت به واردات قطعات بی کیفیت و کم کیفیت اقدام می کنند.

وی گفت: قطعا این وضعیت به جریان تولید و کیفیت خودروهای داخلی در کشور ضربه خواهد زد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *