استانی 16 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با ادعای واهی تقلب می‌خواستند نظام اسلام را برچینند/ حضور انقلابی مردم فتنه ۸۸ را خنثی کرد/ به کوری چشم دشمنان راهپیمایی ۹ دی را باشکوهِ تمام برگزار می‌کنیم

به گزارش آوای ورزقان؛  آیت الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در اولین جلسه سیاست‌‌گذاری و برنامه‌‌ریزی یوم الله نهم دی و ایام الله دهه فجر با بیان اینکه حماسه‌های هشتم و نهم دی ماه یک‌ روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بعد از انتخابات ۸۸ برخی ادعای تقلب را مطرح و به جای پیگیری قانونی به اردوکشی‌‌های خیابانی روی آوردند که مشخص شد این جریان‌‌ها اتفاقی نبوده و عده‌‌ای قصد براندازی نظام را دارند.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ برخی توهین‌‌ها و خسارت‌‌هایی به کشور وارد شد ولی از اینها بالاتر مسئله توهین به مقدسات در روز عاشورا و توهین به رهبر معظم انقلاب به میان آمد که مردم تبریز زودتر از دیگر استان‌ها در اعتراض به این آشوبگرها به پا برخاستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخاب نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت، یادآور شد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در این روز باعث شد توطئه‌‌های دشمن خنثی شود.

وی به برنامه‌‌های ایام الله دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: همواره در طول تاریخ انقلاب‌‌های زیادی در دنیا به وقوع پیوسته است ولی انقلاب اسلامی ایران تفاوت‌‌های عمده‌‌ای با دیگر انقلاب‌‌ها دارد و آن اینکه اکثریت مردم کشور از رژیم سلطنتی شاه متنفر بودند.

امام جمعه تبریز انقلاب اسلامی کشورمان را به عنوان یکی از انقلاب های تأثیر گذار دنیا دانست و تصریح کرد: صبغه فرهنگی انقلاب اسلامی کشورمان خاص بوده و شعارهایی اسلامی سر داده می‌‌شد که این امر زمینه ساز دیگر انقلاب‌‌ها در کشورهای منطقه شد.

وی خاطرنشان ساخت: راهپیمایی ۲۲ بهمن جزو عجایب بوده و همه ساله بر شکوه و عظمتش افزوده می‌‌شود و برای کوری چشم دشمنان و حفظ نظام و دفع شر دشمنان باید هر ساله با شکوه تر از سال گذشته برگزار گردد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *