استانی 23 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فوت‌شدگان مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در آذربایجان شرقی ۸۳ درصد افزایش یافت

به گزارش آوای ورزقان به نقل از به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، بهرام صمدی راد با بیان اینکه از کل مراجعین نزاع در هشت ماهه سال جاری ۶ هزار و ۷۳۳ نفر زن و ۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر مرد بودند اظهار داشت: تعداد مراجعین زن و مرد درهشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تفاوت محسوسی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه مراجعین مدعی نزاع درآبانماه امسال برابر با ۲ هزار و ۳۳۵ نفر بودند، افزود: این رقم درمهر سال گذشته ۲ هزار و ۲۹۳ نفر بوده است که امسال در این مدت ۱٫۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کل آمار مراجعان مدعی نزاع در سال ۹۴ برابر با ۳۴ هزار و ۸۰۵ نفر بوده که از این تعداد ۹ هزار و ۳۵ نفر زن و ۲۵ هزار و ۷۷۰ نفر مرد بودند.

صمدی‌راد در ادامه با اشاره به اینکه در هشت ماهه اول سال جاری ۲۲ نفر در اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن جان خود را از دست دادند، ابراز داشت: از این تعداد ۶ نفر زن و ۱۶ نفر مرد بودند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد ۱۲ نفر فوت شده بود۱۰ نفر و به عبارتی بیش از ۸۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در طی آبان امسال ۹ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در استان جان خود را ازدست داده اند در حالی که این آمار در آبان سال گذشته یک نفر بوده است که امسال ۸ نفر افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در طول سال ۹۴ در استان ۳۷ نفر بر اثر استنشاق گاز سمی مونواکسید کربن جان خود را از دست داده بودند، گفت: از این تعداد ۲۹ نفر مرد و ۸ نفر زن بودند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *