استانی 01 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کمک ۱۰۸ میلیارد ریالی حامیان به ایتام و فرزندان خانواده‌‌های نیازمند/ ۱۰ هزار فرزند محسنین بدون حامی هستند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج ، حسین دشتی ابراز داشت: حامیان طرح اکرام و محسنین در هشت ماهه امسال بیش از ۱۰۸ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال به ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند کمک کرده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه خانواده طرح محسنین شامل آن دسته از خانواده های نیازمند می شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی هستند، افزود: هشت هزار و ۱۴۷حامی چتر حمایتی خود را بر چهار هزار و ۸۳۲ فرزند خانواده های نیازمند طرح محسنین گسترانیده اند و اکنون ۱۰ هزار و  ۳۸۸ فرزند زیر ۱۸ سال بدون حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین سفره‌ بابرکتی است که با تأسی از سیره‌ علوی گشوده شده و تاکنون توانسته است تا حد بسیاری از مشکلات مادی و معنوی ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند بکاهد.

وی با اعلام اینکه حامیان طرح محسنین در هشت ماهه امسال بیش از ۲۸ میلیارد ریال به فرزندان نیازمند کمک کرده اند، اظهار کرد: طرح محسنین شامل حمایت مستمر از فرزندان غیر یتیم توسط حامیان می باشد و حامیان می توانند با انتخاب خانواده مورد نظر همراه با اهدای حدود ۷۳۵ هزار ریال ماهانه نیازهای این عزیزان را تامین نمایند.

دشتی خاطرنشان ساخت: فرزندان مشمول طرح محسنین، دارای شناسنامه با اولویت های نیازهای خانواده هستند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند و خانواده در اختیار حامی قرار داده می‌شود و پس از آن کمک های حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر، صرف اموری مانند خرید مسکن، تامین جهیزیه، درمان و تحصیل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان از چتر حمایتی ۲۹ هزار حامی نیکوکار استان به چهار هزار و ۶۰۵ یتیم تحت حمایت در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد و تصریح کرد: این حامیان در هشت ماهه امسال بیش از ۸۰ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمک کرده‌اند.

دشتی تاکید داشت: طرح اکرام خانواده شامل کمک به ایتام نیازمند و محروم تحت حمایت می‌باشد که هر یتیم به طور متوسط دو میلیون و ۱۷۷ هزار ریال مساعدت از حامیان دریافت می‌نماید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *