اسلایدر 01 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اخبار مسرت بخش در خصوص طرح‌های توسعه مس به گوش می‌رسد/ نرخ بهای گاز در شهرستان کاهش یابد/ مدیریت جهادی راه غلبه بر مشکلات موجود

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات بسیار مهم، تمامی ادارات شهرستان را به برگزاری انتخاباتی سالم و صحیح مکلف کرد.
وی افزود: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب تمامی آحاد و مسئولین کشور مکلف به تلاش برای  تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی هستند.
فرماندار شهرستان ورزقان بر حمایت قاطع از سرمایه گذاران در این شهرستان تاکید کرد و از ادارات شهرستان خواست در چهارچوب قوانین نهایت حمایت و همکاری با سرمایه گذاران را با هدف توسعه اقتصادی و رونق اشتغال شهرستان داشته باشند.
وی ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته از طریق شبکه بهداشت و درمان ورزقان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به جهت تجهیز بیمارستان ورزقان، راه اندازی کامل بیمارستان علامه جعفری را مطالبه عمومی مردم شهرستان دانست.
یحیوی گفت: راه اندازی بیمارستان ورزقان ضمن اینکه پاسخی در خور و شایسته به مطالبات مردم شهرستان است، از شهرداری ورزقان خواستار رفع مشکل راه دسترسی بیمارستان علامه جعفری با هدف جلوگیری از افزایش نارضایتی های موجود شد.
وی تکمیل ساختمان در حال احداث دانشگاه پیام نور ورزقان را که نزدیک به ۸۰ درصدی فیزیکی دارد بسیار مهم دانست و از اختصاص ۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان این دانشگاه خبر داد.
فرماندار ورزقان از انجام توافقات اولیه با رئیس دانشگاه پیام نور استان برای انتقال دانشجویان و امکانات دانشگاه پیام نور خاروانا به ورزقان خبر داد که به شهرستان جلفا انتقال یافته است.
وی با اشاره به احداث سد حاجیلار با هدف جلوگیری از هد رفت آب های روان شهرستان، اظهار داشت: این سد علاوه بر تامین آب کشاورزی مورد نیاز زمین های پایاب سد، آب مورد نیاز صنایع شهرستان و آب شرب بیش از ۶۵ روستا را تامین خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ورزقان از حصول نتایج مطلوبی در ارتباط با راه اندازی مجدد طرح های توسعه معدن مس سونگون در سایه توجهات دولت و تلاش مجموعه مدیریتی استان و نماینده شهرستان خبر داد و راه اندازی این طرح ها همراه با راه اندازی شهرک تخصصی مس را گامی موثر برای  توسعه استان آذربایجان شرقی دانست.
وی با اشاره به اشتغال بیش از ۵ هزارنفر در صنایع مختلف شهرستان ارتقاء نمایندگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان را به اداره خواستار شد.
امام جمعه ورزقان نیز در این جلسه با اشاره به سرمای شدید هوا در شهرستان و کاهش دمای هوا تا ۲۸ درجه در روزهای اخیر از شرکت گاز استان خواستار کاهش تعرفه بهای  گاز مصرفی در شهرستان ورزقان شد.
حجت الاسلام مسعود مهدوی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی چند روز اخیر  ورزقان سردترین نقطه کشور است، گفت: مردم برای گرم کردن منازل خود مجبور به استفاده بیش از میزان مشخص شده گاز هستند که این مورد قبض های نجومی را به دنبال دارد که مردم توان پرداخت آن ها را ندارند.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان نیز با اشاره به اینکه مردم انتظار بیشنری از ادارات خدمات رسان نسبت به دیگر ادارات دارند، گفت: مدیران ادارات خدمات رسان با مدیریت جهادی می توانند بسیاری از نارضایتی را با استفاده از امکانات موجود به حداقل کاهش دهند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *