استانی 01 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نیروهای راهداری آذربایجان شرقی برای ارائه خدمات به مسافران بسیج شده اند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از ایرنا، روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش راهداری در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در زمان حاضر یکهزار و ۲۰۰ نفر پرسنل مستقیم و غیرمستقیم راهداری و ۸۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری و استیجاری با استقرار در محورهای مواصلاتی به رانندگان و مسافران زمستانی خدمات ارایه می دهند.
وی اظهار کرد: این نیروها و ماشین آلات در زمینه راهداری و عملیات بازگشایی زمستانی محورهای مواصلاتی استان فعالیت خواهند کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اول دی به عنوان روز نمادین راهداری، رزمایش ماشین آلات راهداری برگزار می شود، یادآوری کرد: هم اکنون ۴۶ راهدارخانه ثابت و ۳۰ راهدارخانه سیار در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده ارایه خدمات به رانندگان و مسافران است.
اخلاقی، ادامه داد: نیروهای راهداری در آماده باش کامل بسر می برند تا نگذارند در راه های اصلی، شریانی، فرعی و روستایی استان مشکلی برای مسافران و رانندگان بوجود بیاید.
رزمایش ماشین آلات سنگین، سبک و نیمه سنگین راهداری با همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر استان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در تبریز برگزار شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *