تولیدی 02 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مس سونگون ورزقان دبیری را در هم کوبید/ ارتش لاله ها به ۳ امتیازی صدر رسید

به گزارش آوای ورزقان ، در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال و در مهمترین بازی هفته چهاردهم این رقابت‌ها مس سونگون ورزقان در دربی آذربایجان پذیرای دبیری تبریز بود که در نهایت موفق شد حریف خود را با ۳ گل شکست دهد.

این بازی که از ساعت ۱۶ پنجشنبه دوم دی ماه با حضور مدیران عامل دو باشگاه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، جمعی از مسئولان ارشد استان و اصحاب رسانه در سالن شهید پورشریفی تبریز و‌ به میزبانی مس سونگون ورزقان آغاز شد.

در نیمه نخست دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم مس سه بار دروازه میهمان را باز کرد و ۳ امتیاز حساس این دیدار خانگی را کسب کرد.

پیروزی دل چسب ارتش لاله ها با گل های پاتریک وییرا لوز، محمدحسین درخشانی و مهرداد جابری و با درخشش و کلین شیت علیرضا صمیمی دروازه ملی پوش این تیم به دست آمد.

مسی ها که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب دبیری شده بودند، بدین ترتیب با پیروزی امروز از تیم همشهری انتقام گرفتند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال، مس با این پیروزی ۳۲ امتیازی شده و با توجه به توقف گیتی پسند اختلاف خود را در صدر به عدد ۳ کاهش داد.

دبیری نیز که قبل از این بازی با ۲۸ امتیاز در رده چهارم قرار داشت، با شکست امروز یک پله تنزل یافته و در جایگاه پنجم ایستاد.

حاشیه های دربی

در آغاز دیدار بازیکنان هر دو تیم  در آستانه پنجم دی ماه مصادف با روز « ایمنی در برابر زلزله و کاهش آسیبهای بلایای طبیعی » به صورت نمادین به عضویت داوطلبان جمعیت هلال احمر تبریز درآمدند که به پیشنهاد باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون محقق شد.

حلقه اتحاد بازیکنان دو باشگاه قبل از آغاز بازی از نکات قابل توجه و‌تحسین برانگیز این دربی بزرگ بود که این اقدام فرهنگی باشگاه مس سونگون ورزقان با استقبال اصحاب رسانه مواجه گردید.

از حواشی این دیدار نیز می توان به ایست قلبی یکی از تماشاگران در اثر هیجان اشاره کرد که با حضور به موقع امدادگران هلال احمر و ‌کادر درمانی حاضر در سالن پورشریفی، وی احیا و برای تکمیل درمان به بیمارستان منتقل گردید.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *