اسلایدر 03 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای طرح های توسعه مس سونگون موجب رونق اشتغال می شود

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورزقان، اظهار داشت: بصیرت سیاسی مردم ایران موجب شده است در راهپیمایی ها، مناسبت ها و تمامی مراسمات با پیروری از مقام معظم رهبری در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم نهادینه شدن آگاهی و شناخت در جامعه، افزود: باید با آگاهی و بینش برگرفته از اسلام ناب محمدی از تاریخ درس  گرفته و اجازه تکرار فتنه ها را ندهیم.

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه بارش برف اخیر در شهرستان موجب موجب مسدود شدن تمامی را های ارتباطی شد، گفت: برخورد لازم می دانم از طرف مردم فهیم شهرستان از تلاش های راهداران که به صورت شبانه روزی برای حفظ امنیت راه های کشور در تلاش هستند تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: طرح های توسعه مس که در چند سال اخیر و در اثر بی توجهی ها متوقف شده بودند به لطف خداوند و در سایه تلاش و همت مسئولین استانی و شهرستانی و مجمع نمایندگان استان و نماینده شهرستان از سرگرفته خواهد شد که با آغاز به کار این طرح به شاغل شدن جوانان جویای کار شهرستان و استان را شاهد خواهیم بود.

خطیب جمعه ورزقان با بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به شهرستان ورزقان داشته است، تصریح کرد: طرح های توسعه مس، احداث شهرک مبل و پتروشیمی خاروانا و راه اندازی چندین واحد تولیدی دیگر از جمله اقداماتی است که برای رفع دغدغه های مردم شهرستان و رفع معضل اشتغال صورت گرفته است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *