بازنشری 03 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افضل: مقابل دبیری محکوم به پیروزی بودیم/ تیمی که قهرمانی میخواهد نباید گاف بدهد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، علیرضا افضل پس از پیروزی تیمش مقابل دبیری تبریز در دربی فوتسال آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج با اشاره به شروع خوب تیمش در این دیدار، اظهار کرد: امروز بازیکنانم خیلی خوب ظاهر شدند و در دفاع و حمله عالی بودند. آنان به خوبی تاکتیک هایی که تمرین کرده بودیم را انجام دادند و خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی گفت: تیم ما همیشه با برنامه بازی میکند و برای دیدار امروز هم برنامه داشتیم و باید میبردیم چون مساوی و باخت به درد ما نمیخورد. به عقیده من تیمی که میخواهد قهرمان شود باید گاف ندهد. تیم ما در ۴ هفته اول امتیازات زیادی را از دست داد ولی در بقیه دیدارها جبران کردیم و امیدوارم در هفته های آینده هم به نتایج مدنظرمان برسیم تا از کورس عقب نمانیم.

سرمربی مس سونگون درباره نقل و انتقالات تیمش در نیم فصل تصریح کرد: ما در نیم فصل بازیکن نگرفتیم و فقط دو بازیکن از جمع ما جدا شدند که دلیل فنی داشت؛ حاجتی مصدوم بود و علی ابراهیمی نیز میخواست در تیمی حضور داشته باشد که بیشتر بازی کند و به همین دلیل به صورت توافقی از تیم جدا شد.

وی در واکنش به توقف گیتی‌پسند در دیگر دیدار هفته و کاهش اختلاف در صدر جدول اذعان داشت: معتقدم ما برای قهرمانی باید از لغزش تیم های رقیبمان استفاده کنیم چراکه در غیر این صورت از کورس قهرمانی جا میمانیم.

افضل تاکید کرد: خوشحالم که امروز از توقف گیتی‌پسند به خوبی استفاده کردیم ولی بچه ها نباید مغرور شوند و باید تلاش شان را بیشتر کنند تا بتوانیم در ادامه موفق عمل کرده و به صدر برسیم.

سرمربی مس در خاتمه ابراز داشت: من از مردم تبریز، مسئولان باشگاه و اصحاب رسانه به خاطر حمایت هایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم این حمایت ها تا آخر فصل ادامه داشته باشد و ما را تنها نگذارند تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *