اسلایدر 07 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

محفل ادبی بصیرت در ورزقان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، با اعلام این خبر افزود: بمناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، محفل ادبی بصیرت با حضور شاعران و اهالی شهر ورزقان برگزار می  شود.

مجتبی صادقی تصریح کرد: این محفل روز پنجشنبه ۹ دی ۹۵ از ساعت ۱۱ با حضور اعضای انجمن ادبی و اهل قلم شهرستان ورزقان در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

صادقی گفت: انجمن ادبی این شهرستان از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در بخش های ادبی و نویسندگی در دو بخش داستان کوتاه و سروده های شاعران آغاز کرده و تاکنون بیش از ۴۰۰ عضو فعال دارد که در زمینه های مختلف ادبی و فرهنگی فعالیت دارند.

شجاع زبانی رئیس انجمن ادبی از برنامه های شاخص این انجمن خبرداد و برگزاری دومین جشنواره استانی شعر و موسیقی روستایی، برگزاری محافل مشترک ادبی، شب های شعر و… از جمله برنامه های انجمن ادبی شهرستان عنوان کرد که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان برگزار می شود.

انجمن ادبی ورزقان یکی از انجمن های شاخص استان در حوزه تالیفات، همچنین دارای مقام های کشوری استانی در جشنواره ها مختلف و صاحب سبک در شعر و ادب استان می باشد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *