اخبار جهان 06 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعلام نتایج اولیه سومین آزمون استخدامی/ضوابط جذب ۱۰ هزار نفر در آموزش‌وپرورش

به گزارش آوای ورزقان به نقل از تسنیم، کارنامه نتایج اولیه سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

در این آزمون، دانشگاه‌های علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، وزارت آموزش‌و پرورش، وزارت دادگستری، سازمان دامپزشکی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان امور مالیاتی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سازمان قضائی نیروهای مسلح، مرکز ملی رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت برنامه‌ریزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی اقدام به جذب نیرو می‌کنند.

طبق اعلام حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش برای تمام داوطلبان حاضر در جلسه  براساس اولین انتخاب کارنامه آزمون صادر شده  و عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام است.

ظرفیت هر کد شغل محل مورد تقاضا صرفاً به داوطلبان بومی «شغل محل مورد تقاضا» اختصاص می‌یابد و در صورت عدم تکمیل ظرفیت، معرفی چند برابر به ترتیب از داوطلبان «بومی شهرستان» و در صورت عدم تکمیل از بین بومی شهرستان این ظرفیت به داوطلبان «بومی استان» اختصاص خواهد یافت.

آموزش‌وپرورش از میان پذیرفته‌شدگان در این آزمون اقدام به جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی می‌کند که ضوابط آن بدین شرح است.

تمام معرفی‌شدگان رشته‌های شغلی وزارت آموزش‌و پرورش باید با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط (مندرج در این اطلاعیه) از زمان و مکان حضور خود جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب کنند.

در هنگام مراجعه (برابر برنامه اعلام شده) اصل و تصویر مدارک و مستندات لازم (شناسنامه مدارک تحصیلی لازم، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم «ویژه آقایان»،  مدارک تحصیلی لازم، عکس، مدارک مربوط به استفاده از سهمیه‌ها، مدارک مربوط به بومی بودن، تاییدیه‌های معتبر) به همراه داشته باشند.

معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌‌شود بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن ۷۰ درصد آزمون کتبی و ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به ترتیب نمره فضلی) صورت خواهد گرفت.

گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع این دوره مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری، برای پذیرفته شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت آموزان مجاز نیست.

مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه‌های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.

داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند فرم اطلاعات فردی را از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir  دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش دهند.

مسئولیت‌های ناشی از خلل در استخدام افرادی که توانایی شرکت در تمام یا بخشی از دوره مهارت آموزی را ندارند برعهده خود شخص بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرفته شدگان دارای شرایط خاص مثل باردار بودن، فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت ندارد.

چنانچه پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد کرد.

دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *