تولیدی 08 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مس سونگون ورزقان در قزوین برای رسیدن به صدر تلاش می کند

به گزارش آوای ورزقان، هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال ایران در حالی عصر فردا با انجام هفت بازی دنبال می شود که تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نیم فصل دوم را با برد پرگل سه بر صفر مقابل دبیری تبریز در دربی فوتسال آذربایجان آغاز کرده است.

مس سونگون ورزقان با این برد و با توجه به تساوی خانگی گیتی‌پسند صدرنشین مقابل مقاومت البرز توانست اختلاف امتیاز خود با صدر جدول را به عدد ۳ کاهش دهد.

مس سونگون ورزقان که در دو فصل اخیر لیگ از مدعیان قهرمانی بود ولی به جهت اینکه حواشی بسیاری هموراه در طول دو فصل گذشته با این تیم همراه بود از رسیدن به قهرمانی ناکام مانده است. این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بعد از سپری کردن حواشی ابتدای فصل اکنون در آرامش کامل برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کند که نتایج اخیر لاله های نارنجی نشانگر به ثمر نشستن این تلاش است؛ چرا که این تیم توانسته به لطف پشتکار مجموعه مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان خود اختلاف خود با تیم صدرنشین جدول را به حداقل کاهش دهد.

در حال حاضر گیتی‌پسند با ۳۵ امتیاز تیم صدرنشین جدول است و مس سونگون ورزقان با ۳۲ امتیاز در تعقیب نماینده فوتسال اصفهان است و یک غفلت دیگر از جانب گیتی‌پسند کافی است تا امتیازات مس سونگون با گیتی پسند در جدول رده بندی برابری کند.

بازی این هفته فوتسالیست های ورزقانی با طرح توسعه الوند قزوین است که شرایط خوبی را سپری نمی کند و واعظی مدیرعامل این باشگاه از مشخص نبودن وضعیت این تیم برای بازی فردا پنج شنبه در برابر ارتش لاله های نارنجی فوتسال ایران خبر داده است.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
پنجشنبه  ۹ دی

ساعت۱۶
یاسین پیشرو قم – مقاومت البرز
فرش آرا مشهد – دانشگاه آزاد تهران
شهروند ساری – گیتی پسند اصفهان
شهرداری ساوه – آذرخش بندرعباس
لبنیات ارژن شیراز – شرکت ملی حفاری اهواز
طرح و توسعه الوند – مس سونگون ورزقان
دبیری تبریز – تاسیسات دریایی تهران

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *