سراسری 23 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اروپا جنایت پاریس را به نام اسلام انجام داد/ امروز اتاق‌ جنگ ابرقدرت‌ها در استودیوهای تلویزیونی است

به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگداشت روز بسیج و رسانه که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد، با اشاره به شیوه‌های دشمنان در حمله به نظام‌های مختلف گفت: اگر به چند دهه قبل بازگردیم می‌بینیم که دنیا، دنیای سلاح و تفنگ بود و ابرقدرت‌ها سلاح‌های نظامی خود را دائما به روز می‌کردند.

وی با بیان اینکه نهضت امام(ره) صحنه این معامله را تغییر داد، اظهار داشت: امام(ره) بدون سلاح و با دست‌های خالی ابرقدرت‌ها را خلع سلاح کرد و با استراتژی جنگ نرم علیه دشمنان، شاه را که مورد حمایت ابرقدرت‌های شرق و غرب بود از کشور بیرون راند.

سردار نقدی ادامه داد: به همین دلیل دشمنان تلاش کردند از روی این الگوی امام(ره) نمونه‌برداری کرده و نسخه‌ای بدلی از جنگ نرمی که امام(ره) علیه دشمنان آغاز کرده بود تهیه کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام(ره) بر دل‌ها حکومت می‌کرد، اظهار داشت: دشمنان تصور می‌کردند که می‌توانند با تسلط بر افکار عمومی ملت‌ها آنها را مدیریت کنند و به همین دلیل دست به طراحی سناریوهای مختلف زدند.

وی ادامه داد: امروز ابرقدرت‌ها اتاق‌های جنگ خود را از پناهگاه‌های زیرزمینی به پشت استودیوهای تلویزیونی و شبکه‌های اینترنتی منتقل کرده‌اند و تلاش می‌کنند که افکار ملت‌ها را تصاحب کنند.

سردار نقدی با اشاره به وقایع فتنه ۸۸ و تلاش های دشمنان برای بهره‌برداری رسانه‌ای از این واقعه تصریح کرد: شما دیدید که در ایام فتنه چگونه سناریوسازی انجام دادند و اصلی‌ترین جنبه این سناریوسازی نیز رسانه‌ها بودند؛ البته این سناریوسازی دارای بعد عملی نیز بود و دشمنان فردی را از انگلستان وارد کشور کرده و خانمی را در مقابل دوربین‌های تلویزیونی کشتند و سیلی را علیه انقلاب به راه انداختند که نمونه آن را در ماجرای اسیدپاشی و داعش شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وقایع رخ داده در پاریس و جنگ روانی علیه مسلمانان با بهره‌برداری از این واقعه اظهار داشت: اروپایی که با موج اسلام‌خواهی مواجه است راهی ندارد جز اینکه جنایاتی را به اسم اسلام در پاریس انجام دهند.

وی ادامه داد:‌ در رویدادهای پس از این حادثه می‌بینید که جامعه غرب با توسل به سحر رسانه‌ای کاری می‌کند که رژیم صهیونیستی که در تابستان همین امسال هزاران کودک، زن و مرد را به خاک و خون کشید می‌آید و در صف اول تظاهرات ضدتروریسم شرکت می‌کند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه فرانسه مرکز تروریست‌هاست، گفت: این کشور از اصلی‌ترین حامیان تکفیری‌ها در سوریه و عراق و همچنین حامی اصلی صدام در زمان جنگ بود.

وی با تأکید بر اینکه نباید در دام این سناریوسازی‌ها بیفتیم، اظهار داشت: می‌بینیم که امروز جریان عظیمی علیه سپاه و بسیج از سوی دشمنان به راه افتاده است و دلیل آن نیز معلوم است. زیرا آنها وقتی که از آسمان قصد ورود دارند پهپاد آنها توسط نیروی هوافضای سپاه گرفته می شود و زمانی که از دریا می‌خواهند نفوذ کنند نیز سربازان آنها با خفت دستگیر می‌شوند و زمانی که داعش را به راه می‌اندازند نیروی قدس سپاه جلوی آنها را می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما امروز در برابر جبهه‌های پرتعداد رسانه‌های دشمن به پیروزی خود ایمان داریم و شرط پیروزی وحدت و همدلی است.

سردار نقدی در پایان با تأکید بر اینکه شهدا عاملی بودند که ما را با تنوع گرایش‌های مختلف در کنار یکدیگر جمع کردند، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه فرصتی برای همدلی‌ها و همه خبرنگاران و خون‌نگارانی است که می‌خواهند از آزادی و کرامت اسلامی دفاع کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *