اسلایدر 09 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حماسه ۹ دی دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید کرد

به گزارش آوای ورزقان، سرهنگ پاسدار علی حسین هاشم پور امروز در همایش بصیرت شهرستان که به مناسبت ۹ دی برگزار شد، هدف انقلاب اسلامی ایران را تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان عنوان کرد.

وی افزود: تشکیل تمدن اسلامی با وحدن  بین دولت و مردم محقق می شود و در صورتی که وحدت حاصل و تمدن عظیم اسلامی شکل گیرد اسلام در سراسر جهان گسترش می یابد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همیشه پیروز عاشورا، با تاکید بر اینکه مردم ایران بهترین امت اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: نبود چنین مردمی با عزم و اراده در صدر اسلام موجب شد اسلام از مسیر اصلی خود منحرف و هیچ یک از ائمه نتوانند برای افزایش اقتدار اسلام اقدامی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در زمان فتنه؛ حق و باطل با هم در هم آمیخته می شوند، گفت: در فتنه سال ۸۸ نیز پیچیدگی جریان فتنه باعث شد تا برخی خواص که رنج کشیده انقلاب بودند در تشخیص حق و باطل دچار اشتباه شده و از مسیر راست خارج و به سوی گمراهی حرکت کنند.

سرهنگ پاسدار هاشم پور تصریح کرد: گرچه فتنه سال ۸۸ نزدیک به ۸ ماه طول کشید ولی بر اساس نظر کارشناسان در همین مدت هشت ماه، بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی کشور دچار صدمات شد.

وی گفت: اتاق فکر جریان فتنه در خارج از کشور بود که توسط ضد انقلاب و فریب خوردگان داخلی نقشه های شوم خود را در کشور اجرا می کرد و همین جریانات بعد از انتخابات بود که موجب شد دستاورد بزرگ ملت ایران یعنی؛ مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات سال ۸۸ نادیده گرفته شده و کشور در مسائل چون حقوق بشر و مسائل هسته ای در تنگنا قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، افزود: در ۹ دی سال ۸۸ مردم ایران اسلامی پس از تحمل ناملایمات بسیار، سرانجام به هتک حرمت به عاشورای حسینی واکنش نشان دادند و با حضور خود در صحنه بار دیگر دشمنان اسلام را نا امید کردند.

فرماندار ورزقان نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم از ۹ دی به عنوان روزی انقلابی یادکرد و گفت: در جریانات بعد از انتخابات سال ۸۸ با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب دست دشمنان از کشور کوتاه و در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

وی افزود: نسل به نسل تفکرات انقلابی و تفکرات رهبر انقلاب در بین مردم کشور گسترش خواهد یافت.

سرهنگ پاسدار موسی صفی فرمانده سپاه ناحیه ورزقان نیز گفت: حماسه ۹ دی روز ماندگاری در تاریخ انقلاب است؛ چرا که مردم ایران اسلامی در این روز بار دیگر و در گذرگاهی حساس در صحنه حاضر شده و با ولی فقیه  زمان خود میثاقی دوباره بستند.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *