اسلایدر 10 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تولید شمش مس در ورزقان اقدامی در جهت توسعه و کاهش بیکاری است/ اسلام دینی انقلابی است

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورزقان با اشاره به حضور پرشور مردم در سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: در شهرستان ورزقان نیز مردم مسئولین حضور پر رنگی در مراسم داشتند که بر خود وظیفه می دانم از این حضور آگاهانه تشکر نمایم.

وی ۹ دی را از جمله نمونه های قدرت جمهوری اسلامی دانست و افزود: مردم مهمترین قدرت جمهوری اسلامی هستند که هرجا نیاز باشد و کشور و انقلاب در تنگا قرار گیرد بی وقفه به صحنه می آیند.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: قدرت های استکباری و در رأس آن ها آمریکا با آگاهی از پشتیبانی مردم نسبت به نظام، با فتنه های مختلف سعی در جدا کردن مردم از نظام و انقلاب دارند و هرگز دست از شیطنت های خود برنخواهند داشت.

وی با اشاره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، خاطر نشان کرد: به جهت حساسیت های که انتخابات در تمامی کشورها دارد دشمنان نظام همواره سعی می کنند با سوء استفاد ه از جریانات بعد از انتخابات به اهداف خود که همانا آسیب رساندن به نظام است دست یابند.

خطیب جمعه ورزقان اسلام را دینی انقلابی دانست و اظهار داشت: در کشور ما هر زمان مردم حرکت انقلابی کرده اند موفق بوده و پیروزی به دست آورده اند بنابراین اگر امروز در خارج از مرزهای کشور شهدای مدافع حرم جان خود را نثار می کنند این کار را با هدف دفاع از اسلام و انقلاب انجام می دهند.

وی با اشاره به بد عهدی آمریکا در برجام با اقداماتی از قیبل تمدید تحریم های ۱۰ ساله و برداشت ۲ میلیارد دلار از پول های بلوکه شده کشور، افزود: باید در برابر زیاده های این کشور به پشتوانه مردم و نظام ایستادگی کرد.

حجت الاسلام مهدوی فیش های حقوق نجومی را موجب دلسردی مردم نسبت به نظام عنوان و بر شفاف سازی این موضوع تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصمیم هیات دولت برای تولید سالانه ۱۰۰ هزارتن مس کاتد در شهرستان ورزقان را اقدامی بسیار موثر در جهت توسعه و کاهش بیکاری در شهرستان و استان برشمرد و گفت: انتظار مردم تحقق و اجرایی شدن وعده ها است.

امام جمعه ورزقان با اشاره به اینکه شروع مجدد طرح های توسعه مس سونگون ورزقان با پیگیری های استاندار، نماینده شهرستان و مساعدت دولت به تصویب رسیده است، بیان داشت: با تولید مس کاتد در ورزقان و راه اندازی صنایع پایین دستی مس در این شهرستان مردم منطقه از منافع معدن مس سونگون بهره مند خواهند شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *