استانی 11 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جلوگیری از نفوذ، ماموریت مهم شورای نگهبان

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج ، سردارغلامعسگر کریمیان در دیدار با رئیس جدید “دفتر نظارت و بررسی انتخابات استان آذربایجان‌شرقی” اظهار داشت: شورای نگهبان، از جایگاه مستحکم و قانونی برخوردار است و ماموریت مهم این نهاد انقلابی، جلوگیری از نفوذِ افرادِ مسئله دار در بدنه حاکمیت است.

وی با اشاره به لزوم آگاهی مردم و داشتن بصیرت روزافزون، خاطر نشان کرد: دشمن همیشه برای نفوذ برنامه داشته و بعد از برجام نفوذ تشدید شده است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به شرایط استان آذربایجان‌شرقی، گفت: استان ما جزو استان‌های مهم کشور است که به برکت بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه، با مشکلی مواجه نبوده است.

وی افزود: مردم این استان همواره برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش نموده اند و چند سال متوالی است که در بحث کمک رسانی به جبهه مقاومت رتبه نخست کشوری را دارد.

کریمیان با خطاب قرار دادن دکتر صمد عزیزی، تاکید کرد: ما به عنوان سربازان ولایت و با توجه به شناخت عمیقی که از شما داریم، برای کمک به شورای نگهبان اعلام آمادگی می کنیم و انتظار داریم شورای نگهبان با روحیه جهادی و عمل انقلابی وارد عرصه شود.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: توصیه ام به شما این است که در انجام ماموریت ها، فقط رضایت خداوند متعال را در نظر بگیرید، نه مصلحت اندیشی های منطقه ای و جناحی را.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر ما در مواضع مان کوتاه بیاییم بحث سازش در انقلاب مطرح می شود، ما باید مصداق عملی این آیه شریفه باشیم”اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم”باید ملاک عمل این باشد تا بتوان در مقابل نفوذ ایستاد.

رئیس جدید دفتر نظارت و بررسی انتخابات استان با اشاره به اینکه کلیدواژه عمل ما، روحیه جهادی و عمل انقلابی خواهد بود، تصریح کرد: شورای نگهبان، بدون ملاحظه در مقابل نفوذ خواهد ایستاد و اجازه نخواهیم داد دشمن در ارکان نظام نفوذ کند.

صمد عزیزی یادآور شد: روحیه انقلابی که مقام معظم رهبری همواره از مسئولین مطالبه دارند، باید در همه ارکان نظام باشد، اما در شورای نگهبان این ویژگی باید تبلور بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: انتخابات جزو مواردی است که اعتبار نظام و از مظاهر قدرت نرم نظام است.

گفتنی است دکتر صمد عزیزی چندی قبل به عنوان رئیس دفتر نظارت و بررسی انتخابات استان اذربایجانشرقی منصوب شد. پیش از این، عباسعلی اسدی عهده دار این مسئولیت بود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *