اسلایدر 12 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

روند احداث بزرگراه خواجه – ورزقان تسریع یابد/ اجازه توقف پروژه را نمی دهیم

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جلسه رفع موانع احداث بزرگراه خواجه – ورزقان با اشاره به اینکه این پروژه مشکل اعتبار ندارد خواستار عملکرد مطلوبتر پیمانکاران پروژه با هدف تسریع در تکمیل این بزرگراه شد.

وی افزود: در احداث بزرگراه خواجه-ورزقان دستگاه های دولتی در کنار شرکت های مجری طرح هستند چراکه اهمیت اجرای پروژه بزرگراه در توسعه بیش از پیش شهرستان برهیچ کس پوشیده نیست.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: به جهت شرایط آب و هوایی در این فصل از سال آنگونه که باید روند اجرای پروژه پیش نمی رود پس بنابرین باید تمامی شرایط را اعم از تملک اراضی در مسیر بزرگراه و جابجایی تاسیسات تا شروع فصل کاری جدید انجام شود تا با شروع فصل کاری جدید عملیات اجرایی با قدرت به پیش رود.

قائم مقام شرکت مس آذربایجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شرکت مس تا کنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای تملکات و صورت وضعیت پیمانکاران پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان پرداخت کرده است، اظهار داشت: بیشتر از نصف این مبلغ در چند ماه اخیر محقق شده است.

وی افزود: با استفاده مناسب از زمان و مدیریت صحیح باید شرایط را برای شروع قدرتمند کار با آغاز فصل کاری جدید فراهم نمایم.

سامبرانی گفت: بر اساس برنامه زمانبدی پروژه بزرگراه را تامین مالی کرده و اجازه توقف آن را نخواهیم داد.

عبادی مسئول تملکات اداره کل راه و شهرسازی نیز از ارزیابی ۹۵ درصدی اراضی در مسیر بزرگراه خبر داد و افزود: بخشی از مبالغ ارزیابی شده به صاحبان اراضی پرداخت شده و مابقی پرونده های اراضی ارزیابی شده برای پرداخت به مس ارجاع شده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *