استانی 16 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

داوری آثار رسیده به جشنواره عکس سال ارسباران از ۱۷ دی‌ماه آغاز می‌شود

به گزارش آوای ورزقان ،مهدی دایلاری با اشاره به برگزاری جشنواره عکس سال ارسباران، اظهار داشت: منطقه ارسباران دارای توانمندی‌ها، جاذبه‌ها و استعدادهای فراوانی است که در زمینه هنر نیز این مورد را به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تلاش‌های فراوانی برای معرفی این منطقه زیبا از کشور انجام‌شده گفت: برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های گوناگون هنری در سال‌های اخیر نشان از تلاش هنرمندان این خطه برای عرضه هنر خود به سایر هم‌وطنان بوده که برنامه‌های فرهنگی برگزار شده نشان‌گر این امر است.

دایلاری بابیان اینکه هنرمندان ارسبارانی دارای استعدادهای بالقوه‌ای هستند گفت: وجود انجمن‌های عکاسی در شهرستان‌های این منطقه و برگزاری مسابقات متعدد در این زمینه همگی مبین وجود توانمندی‌های فراوان در این زمینه می‌باشد که می‌تواند در شناساندن طبیعت زیبا، آداب، سنن و آثار تاریخی آن نقش مهمی داشته باشد.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی جشنواره عکس سال ارسباران ادامه داد: بر همین اساس، با تلاش‌های اعضای انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و همکاری مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران با انتشار فراخوانی اقدام به برگزاری این جشنواره نمود.

وی بابیان اینکه در طی ۲ ماه پس از انتشار فراخوان و تمدید ۱۵ روزه به دلیل استقبال فراوان، بیش از ۲۱۰۰ اثر از ۲۰ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده تصریح کرد: داوری آثار رسیده به جشنواره توسط ۳ نفر از داوران و اساتید برجسته عکاسی استان آذربایجان شرقی به نام‌های، میر عباس آل یاسین، کریم متقی و جلال شمس آذران از روز جمعه ۱۷ دی‌ماه در مجتمع فرهنگی شهرستان اهر آغاز خواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *