اسلایدر 17 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

طرح های توسعه مس سونگون در سایه وحدت به دست آمد

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورزقان، با اشاره به وجود جوانانی تحصیل کرده و نخبه در کشور، گفت: نیروی انسانی کارآمد بزرگترین سرمایه هر کشوری است که باید با اعتماد یه این سرمایه های عظیم از آنان حمایت نمود.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر استبکار که به بهانه های مختلف از جمله انرژی هسته ای مردم ایران اسلامی را تحریم کردند، گفت: مردم ایران اسلامی با مقاومت خود در برابر زیاده خواهی ها و تحریم های دولت های بیگانه از کشور و نظام پشیبانی نموده و به جهانیان ثابت کردند تحت هر شرایطی پشتیبان ولی فقیه خود هستند.

امام جمعه ورزقان بد عهدی آمریکا در برجام را تاسف بار خواند و افزود: علی رغم اینکه جمهوری اسلامی به تمامی تعهدات خود در برجام عمل کرده است آمریکا همچنان پیمان شکنی می کند که باید در برابر این پیمان شکنی با حفظ آمادگی پاسخ قاطع داد.

وی بیان کرد: اختلاف در کشور و بین مسئولین کشور موجب خوشنودی دشمنان نظام شده و درجا زدن و عقب ماندگی کشور را به همراه دارد؛ بنابراین باید درعین اتحاد و نقدپذیری امورات کشور را با وحدت در جهت توسعه پیش برد.

خطیب جمعه ورزقان با اشاره طرح های توسعه معدن مس سونگون ورزقان نیز افزود: این طرح ها توسعه شهرستان، معضل بیکاری و سایر معضلات شهرستان را مرتفع می کنند، پس باید با برنامه ریزی و استفاده حداکثری از وضع موجود که در سایه وحدت در شهرستان محقق شده است این طرح ها را اجرایی نمود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *