اسلایدر 20 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

ستاری رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر شد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از اهر وصال، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر ظهر امروز و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در محل فرمانداری شهرستان اهر برگزار و حجت‌الاسلام حسین ستاری به‌عنوان رئیس جدید این اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر معرفی و از خدمات حجت الاسلام محمد علی حقی امین در این سمت تقدیر شد.

حجت‌الاسلام  سید شهاب‌الدین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار داشت: رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی کشور راهبرد فرهنگی، معارف اسلام ناب محمدی، بسط فرهنگ انقلاب اسلامی، ساماندهی شئون فرهنگی است که مانند همیشه در این راه گام برمی‌دارد و همچنان به این امر ادامه خواهد داد.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام محمدعلی حقی امین، حجت‌الاسلام حسین ستاری رئیس فعلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلیبر را به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر معرفی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر نیز ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های حجت‌الاسلام محمدعلی حقی امین، اداره تبلیغات اسلامی را مرکز نشر مفاهیم قرآنی و اسلامی دانست و گفت: فرمانداری این شهرستان و ادارات تابعه آماده همکاری و کمک به مسئول جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر هستند.

پس‌ازاین دیدار، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و مسئولان جدید و گذشته اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر نیز در این دیدار بابیان اینکه اظهار داشت: ارتحال ناگهانی عالم مجاهد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت عرض می‌کنم فردی که قبل و بعد از انقلاب زحمات و مجاهدت‌های بسیار متحمل شده بود .

امام‌جمعه شهرستان اهر با ذکر اینکه مسئله تبلیغ مهم است گفت: در اسلام تبلیغ جایگاه خاصی دارد و بخصوص تبلیغ دین و معارف اسلامی که حاصل تلاش پیامبران و اهل‌بیت و علماء برجسته است.

امام‌جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه مردم منطقه ارسباران ازلحاظ اعتقادی و ولایی محب اهل‌بیت هستند از زحمات حجت‌الاسلام محمدعلی حقی امین تشکر و برای حجت‌الاسلام حسین ستاری رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر معرفی و آرزوی توفیق کرد.

۵

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *