بازنشری 22 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ضرورت بازنگری در بودجه ۹۶ آذربایجان شرقی/کاهش ۱۸٫۵ درصدی اعتبارهای مالی استان در بودجه ۹۶

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، شهاب الدین بی مقدار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بررسی بودجه سال ۹۶ اعتبارهای مالی استان با کاهش ۱۸٫۵ درصدی مواجه شده و باید هرچه سریع تر برای این موضوع چاره اندیشی شود.

وی اظهار کرد: این کاهش اعتبارها در صورتی است که در مقابل سهم مالیاتی استان آذربایجان شرقی با افزایش ۱۳٫۹درصد روبرو بوده و تناسبی بین کاهش اعتبارها و افزایش سهم مالیاتی نیز وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، با اشاره به پیگیری های این موضوع از طریق مراجع مربوطه یادآوری کرد: قبل از ارائه لایحه بودجه طی تماس های تلفنی و حضوری با مسئولان استانی خواستار توجه به موضوع اعتبارهای استانی شده بودم چرا که قبل از ارائه لایحه تغییر آن بسیار راحت تر بود.

بی مقدار، ادامه داد: تغییرات در اعتبارها قبل از تصویب لایحه بودجه امکان پذیر است و باید هرچه سریع تر برای این مهم اقدام لازم انجام شود.

وی بر اتحاد نمایندگان استان در این رابطه تاکید کرد و گفت: درگیر شدن به حواشی و دنبال حاشیه های سیاسی بودن مشکلی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد بلکه باید به صورت منسجم در صدد رفع مشکلات زیربنایی باشیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *