اسلایدر 27 دی 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جلسه مدیران کانال ها و گروه های تلگرامی با فرماندار شهرستان برگزار شد

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی در این جلسه با تاکید بر نقش غیرقابل انکار و تاثیرگذار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در زندگی حقیقی مردم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته ایم نباید اجازه شایعه پراکنی و تخریب نامزدهای هردو انتخابات از طریق فجازی مجازی داده شود.
وی انتخابات را بزرگترین همایش سیاسی کشور دانست و افزود: انتخاب و حضور مردم بزرگترین دستاورد نظام از برگزاری انتخابات های مختلف به شمار می روند.
فرماندار شهرستان ورزقان تصریح کرد: باید سعی شود فعالیت هایی که در فضای مجازی صورت می گیرد سمت و سوی وحدت در جامعه به خود بگیرند و از هرگونه التهاب و تشنج افکنی در جامعه پرهیز شود؛ تا مردم بتوانند در نهایت آرامش و با بررسی های دقیق کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فضای مجازی به ناچار افراد متخلف را برای جلوگیری از اشاعه اخبار غیرواقع و تشنج آفرین به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.
سرگرد پاسدار سیابی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه فضای مجازی جزئی از زندگی مردم شده است از رصد شبکه های اجتماعی و مجازی شهرستان خبر داد.
وی افزود: باید از ظرفیت موجود فضای مجازی نهایت استفاده را جهت انعکاس بهتر اخبار و معرفی مفاخر شهرستان داشته باشیم.
صادقی رئیس اداره ارشاد اسلامی ورزقان نیز با اشاره به طرح وزارت ارشاد برای ساماندهی کانال های داری بیش از ۵ هزار عضو از احتمال ساماندهی کانال های با تعداد  کمتر از ۵ هزار نفر در شهرستان های کوچک خبر داد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *